piątek, 21 marca 2014

Nowe buty!

Możemy już oglądać najnowsze odlewy butów do planowanych lalek. 
Motywy kart i królewskich zawijasów... No ba, chodzi o Lizzie Hearts. Buty są cudne, nie sugerujcie się kolorem - to tylko odlew i na pewno potem będą w innym odcieniu. Bardzo podoba mi się motyw karty jako obcasa - kreatywne, a zarazem dopełniające ich niesamowitość.
Raven Queen Thronecoming. Cóż, są fajne, ale nie podobają mi się. Motyw łańcucha jest dość często powielany, co, moim skromnym zdaniem, zaczyna się już robić nudne.
Znowu łańcuchy... Te buty należą jednakże do Cerise Hood Legacy Day. Nie przypadły mi do gustu. Są takie nijakie i bez wyrazu. "Aha, walniemy łańcuchy i paski i będzie ok". Mam nadzieję, że kolory trochę je "ulepszą".
Ostatnie buty należą do Poppy O'Hair. Nie są złe, ale i one wydają mi się takie bez wyrazu. ;__; Ogólnie nie podoba mi się wygląd Poppy. To chyba tyle.

3 komentarze:

  1. Reakcja na buty Lizzie: OMYGY JAKIE ONE CUDNE /)*3*(\

    OdpowiedzUsuń
  2. Jak są buty Lizzie to nie długo pojawi się też Kitty bo one są przecież przyjaciułkami.

    OdpowiedzUsuń
  3. Trochę już nudzą z tymi łańcuchami. A te buty Lizzie są cudne <3 .

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!