niedziela, 2 marca 2014

Ubrania, ubrania i jeszcze raz ubrania!

Ostatnio EAH postanowiło zająć się ubraniami.
Jest ich bardzo duuużo.
Oto one :)

Na pierwszy ogień idą
SUKIENKI
Jakoś nie przypadły mi do gustu. Są uszyte raczej dla młodszych fanów EAH.


Teraz kolej na
BLUZKI
Niektóre z nich są dość ciekawe. Najbardziej podoba mi się czwarta (środkowa) .



*-*
 



SPÓDNICZKI
Obie są piękne, ale zakochałam się w tej fioletowej. Jest bo-ska!



 PIŻAMY (?)
No nie powiem... są ładne, ale nie skusiłabym się na żadną.



KAPELUSZ
Kupiłabym go tyle tylko, że... nie chodzę w kapeluszach XDD (ale spoko kapelusik jest)


Co sądzicie o nowych ciuchach? Kupilibyście jakąś rzecz?

5 komentarzy:

  1. hmm.. do sukienek się nie wypowiem x3
    bluzki są nawet spoko szczególnie ta 2 i z Apple
    spudniczki są śliczne :3 bardziej mi przypadła do gustu ta biała
    piżamy... spodenki z kluczami są ładne.. reszta brzydka xD
    kapelusz- nawet ok

    OdpowiedzUsuń
  2. Ładne,ale jak zwykle dla młodszych -___-. Ja jestem dość wysoka i pewnie nie będzie na mnie rozmiaru.

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  3. Bluzki fajne oprócz tej pierwszej spudniczki świetne kapelusz ładny sukienki tak sobie

    OdpowiedzUsuń
  4. Ta piżama z Apple ma tak dziwnie rękawy wycięte

    OdpowiedzUsuń
  5. Pisz ubrani a nie ciuchy małpo!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!