czwartek, 6 marca 2014

Recenzje ^-^

Ostatnio znalazłam dwie recenzje. Pierwsza dotyczy Blondie, a druga C.A. Cupid.
Oto one;
Blondie Lockes (kliknijcie)
Recenzja jak każde inne. Omawiane są tu ogólne 
informacje o lalce, np. włosy, ubranie, buty itp.
Tak jak mówiłam nic specjalnego :)


C.A.Cupid (kliknijcie)
Recenzja jest podobna do poprzedniej,
czyli nic specjalnego.  W recenzji możemy przyjrzeć
się szczegółom lalki tj. kolczykom, butom itd. 


Niedługo powinna pojawić się recenzja Cerise.
Co sądzicie o recenzjach? Czekacie na kolejną?

(EDIT) Już pojawiła się recenzja:
Córka czerwonego kapturka jest tu
dokładnie omówiona i można się jej przyjrzeć "z bliska
".
Co o niej sądzicie? Podobają 
się wam te recenzje?
za info dziękuję Monsterkowemu Anonimowi ^-^

8 komentarzy:

  1. Nawet jeśli jest, ja mam dla was recenzję Cerise ode mnie bo już ją mam. :) http://www.youtube.com/watch?v=Zi4-JSV6O0s

    OdpowiedzUsuń
  2. Czemu nie lubicie Royal?
    (niech mi nie odpowiada Osk bo zaraz zrobi "aferę")

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ja ci odp i ja ci zrb aferę ^^ Nie no, aż tak to nie. Chodzi o to, że royalsi twierdzą, że każdy powinien podążać za ustalonym przez kogoś innego przeznaczeniem, co jest debilizmem. Sami niech sb są tacy ulizani, ale od innych to niech się odczepią. nie jestem redaktorką, ale mg sb odpowiedzieć, mamy wolny internet ^^. Mnie wkurza to ich ulizanie i brak jakiejkolwiek niezależności. Ale wiesz, to że w nagłówku są same Rebel postacie nie musi ozmaczać, że redaktorki i Jabłek nie lubią royal, to są ich ulubione postacie i tyle da się wywnioskować.

      ech, kocham się wtrącać xD

      Usuń
  3. Powiedziałabym po której jestem stronie ale wstedy nie byłoby tajemnicy

    OdpowiedzUsuń
  4. Lizzie Hearts17 marca 2021 12:30

    Ja lubię royalsów [ nie wszystkich oczywiście ]

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!