sobota, 22 marca 2014

Ever After High oficjalnie w Polsce! - czyli Księga Legend już niedługo

Tak! Nareszcie! Ever After High niedługo w Polsce! Za niecałe dwa miesiące będziemy mogli ujrzeć na półkach polskich księgarń "Księgę Legend"! Co za tym idzie? Lalki, notesy, notesy, elektroniczny pamiętnik (pragnę!), mebelki, przetłumaczone odcinki, może nawet doczekamy się magazynu? Świadczy o tym ostatnie zdanie opisu; "Premierze literackiej towarzyszyć będzie uruchomienie przez Mattel polskiej strony Ever After High oraz kampania reklamowa wprowadzająca nowy świat zabawek na polski rynek.". Nie będę już więcej spoilerować, po prostu spójrzcie na okładkę i opis.
Początek nowej serii książkowej związanej z nową wielką marek zabawek (lalek) dla dziewczynek wykreowaną przez światowy koncern Mattel pod nazwą Ever After High. Znakomity debiut ksaiążek i zabawek w USA obiecuje kolejny hit rynkowy na miarę Monster High Nowa seria książek i nowe lalki nawiązują do światowej klasyki baśni i ich najsłynniejszych i najbardziej lubianych (i nielubianych) postaci, dając im szansę przemówienia do współczesnych dzieci i samodzielnego decydowania o swoim losie, czyli możliwość wyboru między rolą dobrych i złych. Premierze literackiej towarzyszyć będzie uruchomienie przez Mattel polskiej strony Ever After High oraz kampania reklamowa wprowadzająca nowy świat zabawek na polski rynek.
Ehh... Nie podoba mi się tytuł. To znaczy, czcionka użyta na tytuł. Jest beznadziejna. Najzwyklejsze calibri, czy co to tam + kursywa. Na oryginalnej okładce wygląda to dużo lepiej. Jeszcze kilka spraw technicznych.
Premiera książki wypada 21 maja 2014 roku, czyli mniej więcej za dwa miesiące. Powieść ta będzie miała 320 stron. Tłumaczeniem jej zajęła się Ewa Pater. Książka będzie kosztować 34, 90 zł w miękkiej okładce., jednakże można ją zamówić już dziś, przed premierą za 31, 40 zł. Mam nadzieję jednak, iż wyjdzie jeszcze w twardej oprawie, jak "Straszyciółki" z Monster High. Wiecie, o czym mowa? Książka właściwie też kierowana do młodszych, z dużą czcionką i dobrą oprawą graficzną. Można ją zakupić w twardej i miękkiej oprawie. Mam nadzieję, że z "Księgą Legend" będzie podobnie.
Kupicie "Księgę Legend", gdy tylko się u nas pokaże? Co sądzicie o czcionce na tytule? Po co polecicie do sklepu, gdy tylko ukaże się EAH u nas? Ja oczywiście po elektroniczny pamiętnik! On jest cudowny!

11 komentarzy:

  1. Tu będzie w twardej oprawie :3 mam tylko nadzieję że okadka będzie taka bardziej matowa, a nie taka jak w MH, strasznie świecąca :c
    link: http://www.empik.com/ksiega-legend-ever-after-high-hale-shannon,p1095311901,ksiazka-p

    ~Apolonia White

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja polecę po lalki !!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja tez po lalki!

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  4. Ja już mam trzy lalki :D
    Teraz czekam na Cedar i Cerise (brakuje mi jakiejś rebbelki)
    Kupię je w Anglii lub w internecie, bo w Polsce to Cedar zobaczymy za rok (znając życie)
    No i co mi polecicie: Cedar czy Cerise Hood ?

    OdpowiedzUsuń
  5. Jest ubieranka Dextera na star sue

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!