poniedziałek, 31 marca 2014

Nowy odcinek = nowa seria?

Niedługo (przynajmniej taką mam nadzieję) będziemy mogli obejrzeć nowy odcinek w, którym nasze uczennice będą w nowej serii. Jestem bardzo ciekawa na jaką okazję się tak wystroiły:


 
Na początku myślałam, że to
ta sama seria co była pokazywana na TF,
ale potem zorientowałam się, że Apple jest zupełnie inaczej ubrana.
Podoba mi się Briar (zwłaszcza fryzura, bo o ubraniu
wypowiem się jak będzie już jej pełna grafika).
Cedar ma podstawową fryzurę,
 a sukienka przypomina mi tą z LD.
Mogli bardziej nad nią popracować, choć i tak się cieszę,
że pojawia się w następnej "odsłonie".
Apple mnie jakoś nie zachwyciła ale może być.

Oczywiście to tylko moja opinia.
Mam nadzieję, że zobaczymy w tej serii inne postacie i doczekamy się ich lalek:3.
A wy co o nich myślicie? Czekacie na nowy odcinek?
 

3 komentarze:

  1. Briar ♥♥♥!!!

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Pierwsza kolekcja w której podoba mi się apple .

    OdpowiedzUsuń
  3. Pięknie wyszła Briar (jej włosy *.*) i Apple oczywiście :3

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!