poniedziałek, 3 marca 2014

Poppy zaprasza na pidżama party!

“Moja mama przysłała mi kilka bajecznych, nowych produktów do włosów aż z Crownshingtonu, więc zorganizuję pidżama party z moimi Najlepszymi Przyjaciółkami na Zawsze, aby je wypróbować. Kto przyjdzie?  Apple White™, Darling Charming™, Blondie Lockes™, Lizzie Hearts™, Clara Lear™ i moja siostra Holly O’Hair™ oczywiście! Będziemy na pewno czarująco/baśniowo wyglądać, wypatrując naszego najlepszego, LOspeLLS” – Poppy O’Hair™
(sama tłumaczyłam)

Zdjęcie było dołączone do opisu. Jest na nim Apple, jedna z postaci w tle oraz prawdopodobnie Poppy O’Hair. Córka Roszpunki wygląda ciekawie. Bardzo podobają mi się jej buty!

Co o tym sądzicie? Czekacie na drugą siostrę?

6 komentarzy:

  1. Ona. Jest. Cudowna. *O*
    I czy moje jedno z dwóch marzeń dotyczących dzieci Roszpunki* się spełniło?! Czy ja dobrze widzę, że ona ma krótkie włosy? YEAH! Toż to Rebels w 100%... mam nadzieję .___.
    Nie no, spójrzcie na te buty inspirowane glanami, na ten fryz *-*. Oby miała fajny charakter i oczywiście była Rebel :333

    *Drugie to długowłosy synek of kors :3

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ej nie no w sumie... co tam tyle royalsów? .___. Teraz zwróciłam uwagę... Nie no, załamie się... Spam to już początkowe objawy... XD

      Usuń
    2. Wiesz , Roszpunka zawsze pod koniec ma scnane włosy więc jakby była Royal to by ją na łyso wzięli XDDDAle że Roszpunka sb wzięła dwie kapusty ?(XDDD) trochę dziwne

      Usuń
  2. Poppy jest rebeliantką, ponieważ jej siostra ukradła jej rolę toszpunki i od tamtej pory poppy wiedzie życie buntownika...

    OdpowiedzUsuń
  3. Wygląda na Buntownika,ale na party zaprosiła tylko Szlachetnych,więc nie wiadomo. Ja czekam jeszcze na Holly.

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!