sobota, 15 marca 2014

Cedar Wood rozpakowana!

Ktoś postanowił kupić lalkę Cedar! Jej zdjęcia już trafiły do internetu. Lalkę można kupić w internetowym sklepie Toot's Toys. 

W pudełku:



Tutaj już naszą Cedar rozpakowano.










+bonus, mała sesyjka bez ubrań XDD
Tutaj możemy zobaczyć, że na całym ciele Cedar ma motyw drewna.


Porównanie wzrostu i ciała z Blondie.



Znalazłam jeszcze jej zakładkę/historyjkę dołączoną do pudełka.









Cała lalka jest bardzo dobrze wykonana. 
Motywy drewna znajdują się na całym ciele, nawet z tyłu jej głowy.
 Ubrania są wspaniałe. 
Piękna sukienka, buty... ahh te buty. 
Podoba mi się też jej makijaż. Po prostu cała lalka jest idealna (*-*)
Zakochałam się w niej. Córka Pinokia została bardzo dokładnie wykonana.
Wszystko do siebie pasuje. Cudna :)

Co o niej sądzicie? Kupujecie?

5 komentarzy:

  1. Ja ją chcę!!!... Jest prześliczna! I bardzo starannie wykonana. Mattelu,masz u mnie ,,+" :-) .

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest boska!!jest tak dopracowana.Moja lista Ever After high:
    1.Kitty
    2.Ceder
    3.Lizzie
    4.Duchess
    5.Maddi

    OdpowiedzUsuń
  3. [a ja znowu z tym wracam] Proszę, zróbcie jakiś konkurs rysunkowy. Proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę proszę.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tia, jestem za. :/
      Namawiam innych, ale nie wchodzą na fu.
      Ludzie. :/

      Usuń
  4. Cedar wygląda bardzo ładnie bardzo dopracowana ale i tak jest gorsza od cerice. *(moja opinia)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!