poniedziałek, 10 marca 2014

Opis Lizzie + walizka i torebka

Przepraszam, że z takim opóźnieniem, ale niestety zapowiada się kolejny tydzień zawalony projektami, sprawdzianami itd. Nie mam nawet czasu poczytać. D:
-
Na pierwszy ogień pójdzie walizka. Cóż, nie mam żadnego dobrego hejtu na nią, po prostu zbyt lubię to napisowe logo. *-* Cudna.
-
Następna torebka. Jakby to rzec... Widać po prostu, że robiona "na siłę". Jest brzydka, niedopracowana. Ble.
-
A teraz opis Lizzie. Najpierw po angielsku, gdyby ktoś chciał sam sobie potłumaczyć.
Lizzie Hearts™ (Daughter of the Queen of Hearts)

Parent's Story: Alice's Adventures in Wonderland
Roommate: Duchess Swan™ 
Alliance: Royal ♔

About me:

❥ Secret Heart's Desire: I'm proud of my heritage, though I do wish to be a kinder Queen of Hearts. All that shouting hurts my throat.
❥ My "Magic" Touch: With a flick of the wrist, I build anything you can imagine out of cards.
❥ Storybook Romance Status: I'll wait until I get back to Wonderland to think about that.
❥ "Oh Curses!" Moment: People take me way to literally. When I yell, "OFF WITH YOUR HEAD," that's just my Wonderland way of saying "Please" and "Thank you."
❥ Favorite Subject: Grimmnastics. I royally heart croquet. They've even made me captain of the team!
❥ Least Favorite Subject: General Villainy. Why does everyone think I'm a villain? My destiny is to be a riddle!
❥ Best Friends Forever After: Kitty Cheshire™ and Madeline Hatter™ are the only ones who understand me. Literally.

A teraz moje tłumaczenie;
Lizzie Hearts
Córka Królowej Kier
Historia rodziców; Alicja w krainie czarów
Współlokator; Duchess Swan™
Royal
O mnie;
Tajne pragnienie serca; Jestem dumna z mojego dziedzictwa, choć wolałabym być łaskawą królową kier. Wszystko dlatego, że od krzyku boli mnie gardło.
Mój magiczny dotyk/moc; Jednym ruchem nadgarstka potrafię zbudować z kart co tylko zechcę.
Bajkowy status romansu; Zacznę o tym myśleć po powrocie do Krainy Czarów.
Przeklęty moment; Ludzie biorą moje słowa zbyt dosłownie. Krzycząc "Skrócić o głowę!" mam zazwyczaj na myśli "Proszę" lub "Dziękuję".
Ulubiony przedmiot; Grimmnastyka. Po królewsku gram w krokieta. Zrobili ze mnie nawet kapitana drużyny!
❥ Najmniej lubiany przedmiot: Nikczemności. Dlaczego wszyscy myślą, że jestem czarnym charakterem? Moim przeznaczeniem jest być dla wszystkich zagadką!
Najlepsi przyjaciele do szczęśliwego zakończenia; Kitty Cheshire ™ i Madeline Hatter ™ są jedynymi, którzy mnie rozumieją... Dosłownie.

Wiem, wiem, coś w tłumaczeniu się nachrzaniło z enterami. xD

10 komentarzy:

  1. Opis - Love it ;) Lizzie jest po prostu świetną osobowością (przynajmniej jak dla mnie :P)

    OdpowiedzUsuń
  2. Jest jeszcze lepsza niż się spodziewałam ♥ oczywiście opis czytała już w weekend, a walizkę i torebkę jeszcze dawniej.. nieważne :'D
    Zrobicie może niedługo jakiś konkurs?

    OdpowiedzUsuń
  3. Lizzi staje się coraz ciekawszą postaciom

    OdpowiedzUsuń
  4. Dlaczego. Ona. Jest. Royalsem?! Jest taka fajna, pomijając to, że mimo że nie do końca podoba jej się jej przeznaczenie a ona i tak za nim podąża o.O

    OdpowiedzUsuń
  5. Lizzie Hearts16 marca 2021 16:14

    To moja ulubiona postać z całego serialu [ Kitty Maddie też lubię ]

    OdpowiedzUsuń
  6. Ona jest dla mnie najlepszą postacią z serialu

    OdpowiedzUsuń
  7. A ten Daring to z kim w końcu jest ?

    OdpowiedzUsuń
  8. Nie wiadomo z kim jest Daring ale chyba z Rosabellą tak by wynikało z Zimy Wszech Baśni . Ale to jest skomplikowane bo był z Apple kocha się w nim Holly był na radce z Lizzie Hearts i Duchess Swam

    OdpowiedzUsuń
  9. Lizzie Hearts22 marca 2021 11:02

    Szkoda że na koniec nie dali nam odpowiedzi na to pytanie z drugiej strony każdy może wybrać z kim chce wyswatać Daringa . U mnie Daring jest Lizzie .

    OdpowiedzUsuń
  10. Szkoda że już po serialu . Ciekawe czy zrobili by kontynucację jak są już pełnoletni { jakieś opowiadanie czy coś

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!