czwartek, 6 marca 2014

Tył karty Lizzie i kilka innych informacji

Fani Lizzie zapewne z niecierpliwością czekali na tył karty ich ulubionej postaci. Oto on;
-
Urodziny; styczeń 18
Znak zodiaku; koziorożec
Ulubione jedzenie; cynamonowa owsianka ze zmiksowanymi jagodami. To dobre dla serca!
Cytat; Kraina Czarów jest po prostu najbardziej bezsensownym i zagadkowym miejscem do szczęśliwego zakończenia, dlatego bardzo za nią tęsknię.
-
Poza tym znalazłam opisy trzech postaci, najpewniej wzięte z książki "The Unfairest of Them All";
-
Przykro mi, ale nie jestem w stanie tłumaczyć hiszpańskiego, ponadto muszę się brać za robienie pracy dodatkowej na język polski "Słynne polskie kobiety". Fascynujący temat.
Czy tylko ja uwielbiam Duchess?
źródło; różne tumblry

7 komentarzy:

  1. Też uwielbiam Duchess :-) . I nareszcie tył karty Lizzie!

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Duchess jest świetna bo tak samo wredna jak ja :) (no, dobra ja jestem wredniejsza) Karta Lizzie fajna jak jej właścicielka - podoba mi się karta królowej ;) Tylko dlaczego nie mogła urodzić się 14 dni później? (czyli tego samego dnia co ja :D)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze powiedziawszy nie kupuję lalek (mam 4 z Monster High i się kurzą na półce :/), ale myślę, że w bliżej nieokreślonym celu mogłabym kupić Maddie basic i Dutchess, o ile (wg mej teorii) będzie jej lalka.

      Usuń
  3. na zewnątrz: Yay Lizzie .3. w środku: OMYGY OMYGY LIZZZIE O3O

    OdpowiedzUsuń
  4. Niezbyt lubię Duchess, jest dla wszystkich bardzo wredna, ale najbardziej lubię Raven i nadal nie rozumiem czemu wszyscy jej się tak boją. Z powodu jej przeznaczenia, tylko dlatego, że jest córką złej królowej? Raven jest extra taka jaka jest i jeśli komuś nie podoba się mój komentarz to niech po prostu przestanie czytać. Ups, sorki trochę mnie poniosło, ale i tak Raven jest cool i nie obchodzi mnie co inni o niej myślą, mam swoje zdanie na jej temat. Znów sorki, powinnam być milsza. Wiem, Wiem!

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi Duchess nie przeszkadza jest wredna . Nie wszyscy na tym świecie są mili . Duchess pięknie tańczy ona nie chodzi ona posuwa się gracją

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!