środa, 23 lipca 2014

Ubieranka Raven Thronecoming

Wybaczcie, że dopiero teraz piszę, ale pojawiła się już ubieranka Raven Queen z serii Thronecoming na starsue.net. Jeśli ktoś chce w nią zagrać, oto link.
Starsue nie ma ostatnio wyjątkowo płodnych dni. Wystarczy spojrzeć choćby na ubierankę Cleolei z Monster High i na link powyżej. Te dwie gry to najlepsze przykłady ubieranek, gdy po zobaczeniu wszystkich dostępnych ubrań ostatecznie zostawiamy naszą modelkę w tym oryginalnym bądź nago.
Wcale nie przesadzam. Nie mogłam stworzyć ani jednej porządnej stylizacji. Tło także nie jest jakieś wybitne. To samo z pozą córki Złej Królowej. Rozumiem, że starsue nie może ciągle używać tej samej basy i próbują nam zaserwować coś nowego, ale mimo wszystko nadal są to odgrzewane kotlety.
Powyżej pokazałam Wam jedyne, co udało mi się włożyć z czystym sumieniem na dziewczynę. Ta ubieranka jest kompletną porażką starsue. Co zrobić? Ale kotlety jak to kotlety - będąc głodni, zjemy je prędzej czy później. Czyż nie mam racji?

4 komentarze:

  1. Czy interesujesz się także monster high?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pytanie chyba do mnie, to odpowiem. Interesować się? Można to tak nazwać. Co prawda, bardziej podobają mi się książki pani Harrison od tego, co Mattel dziś robi z jej postaciami. Mimo wszystko nadal śledzę jakieś nowinki, no, i nie ukrywam, że podobają mi się lalki. : D

      Usuń
    2. Dzięki za w miarę szybką odpowiedź mi także podobają się lalki zarówno monster high jak i ever after high ;p

      Usuń
  2. Ja nie jem odgrewanych kotletow ( doslownie j w przenosni )

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!