poniedziałek, 21 lipca 2014

Nowa postać (?)

Całkiem niedawno udostępniono zdjęcie z jakiegoś nieopublikowanego jeszcze odcinka. Widać na nim także nową postać. Ta dość huczna nowina zdążyła w mgnieniu oka obiec internet. Zobaczcie sami;
W opisie pod zdjęciem można było przeczytać, że scena przestawia Narodowy Dzień Lodów, dlatego też każdy trzyma sobie w łapce ulubionego ajs krima. Pojęcia nie mam, co robi Briar w rogu.
  
 Najważniejsza jest jednak postać stojąca za Daringiem i Ash. Już na pierwszy rzut oka widać, że nie jest standardową postacią z tła. Ma na sobie dość dużo detali, jest dobrze wykreowana. Po spince we włosach można wnioskować, że jest córką Królowej Śniegu, albo kogoś w tym guście.
 
Nie wiem, jak Wy, ale ja z niecierpliwością czekam na dalsze informacje odnośnie tej panienki. Przyznam, przypadła mi do gustu. Moja postać (wzorowana na mnie), Crystal Snow, jest córką Królowej Śniegu, a jej art możecie zobaczyć poniżej. Czyżby odnalazła zaginioną siostrzyczkę?

11 komentarzy:

  1. To albo Isi Dawndancer,Snowy IceQueen lub . Postac ma byc podobna z charakteru do Twyli, mila,niesmiala i byc rebelsem. Jest corka krolowej sniegu i podobno posiada zla sioistre Icy. to wszystko z zapowiedzi i informacjii wiec nie wiem czy to prawda

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak szczerze, to bardzo brakowało mi córki Królowej Śniegu. Moim zdaniem prezentuje się zjawiskowo, pozostaje mi tylko czekać na dalsze informacje.


    Pozdrawiam
    Anonimowy Anonimek

    OdpowiedzUsuń
  3. Może pomogę ? Briar serwuje przyjęcie....początek opisu. Wstawili Briar w róg bo to ona to zorganizowała. Mam nadzieję że pomogłam *.*

    OdpowiedzUsuń
  4. Ojej jaka śliczna *0*
    A odnośnie tego artu, to ja go nie widzę X)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Aaaa X)
      Shit, ja to sppstrzegawcza jestem.
      I mój nowy blog nadchodzi wielkimi krokami. Ale będzie też po części lalkowy :)

      Usuń
  5. Może to córka Pani Zamieć?
    Zoiza012

    OdpowiedzUsuń
  6. Mam nadzieje, że to córka Królowej Lodu. Uważam jednak że jeśli nią już jest powinna mieć jaśniejszą skórę (...jak Elsa XD)

    BlackRise4505

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Szczerze, też chciałam napisać o tej niezgodności z kolorem skóry, ale powstrzymałam się. x)
      Może jest Rebelsem, bo woli lato od zimy? xD

      Usuń
    2. Może ma ciemną karnację?

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!