środa, 16 lipca 2014

The Hat-Tastic Tea Party Planner!

Pojawiła się kolejna książka z serii "zaplanuj imprezę". Oto okładka:
Ogólnie jestem fanką tego stylu, w jakim wykonana jest ta grafika. Wszystkie dziewczyny wyszły super słodko. Jedyne co mi przeszkadza to te cosie (chyba babeczki) w lewym dolnym rogu:/.
Oprócz tego ktoś udostępnił nam jej opis:
"Grab your teapots, teacups, and tiny hats! Madeline Hatter and some of her BFFAs (best friends forever after)—Apple White, Briar Beauty, Cedar Wood, and Cerise Hood—are throwing the most hat-tastic tea party ever! Brighten up a warm cup of tea with this book of wonderlandiful tips and tricks. Inside you’ll find tea-rrific finger sandwich recipes, elegant par-tea invitations, and party games that even Earl Grey can play !"
I przetłumaczony (dla pewnego anonimka♥):
"Chwycie swoje czajniki, filiżanki i małe kapelusze! Madeline Hatter i niektóre z jej najlepszych przyjaciółek - Apple White, Briar Beauty, Cedar Wood i Cerise Hood - urządzają najbardziej kapelustyczną herbacianą imprezę w dziejach! Rozruszaj swoją herbacianą imprezę wraz z tą książką ze wspaniałymi poradami i wskazówkami. W środku znajdziecie herbaciastyczne przepisy na kanapki, eleganckie imprezowe zaproszenia i gry w które nawet Earl Grey mógłby/umiałby grać!"
Nie wszystko przetłumaczyłam dosłownie ponieważ niektóre słowa i teksty są trudne do przełożenia. 
Lubię tego typu książki chociażby tylko dla obrazków;). Zamierzcie ją kupić?

8 komentarzy:

  1. Awww grafika jest absolutnie cukrzaśna, lecz nie na tyle, aby się słodkością udławić, czyli idealna <3
    Najbardziej podoba mi się art Maddie.
    Ale mam zastrzeżenie; Czemu na okładce jest Raven, a w opisie nie ma naszej
    kochanej Panienki Kruk?

    OdpowiedzUsuń
  2. Może ja nie jestem orłem z angielskiego ale czy oni mają coś do mnie w ostatniej linijce?! *rzuca filiżanką w siedzibę mattel'a i idzie robić protest pod sejm*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tam nie ma niczego co by Cię obraziło xD
      " (...) and party games that even Earl Grey can play !" - I przyjęciowe gry w które zagrać można nawet Earl Grey!

      Usuń
    2. Chodziło mi o to "nawet" T.T

      Usuń
  3. Przetłumaczyłam opis, proszęęę:
    Chwyć czajniki, filiżanki i małe kapelusze! Madeline Hatter i niektóre BFFA`s (Best Friends Forever after) -Apple White, Briar Beauty, Cedar Wood, oraz Cerise Hood- organizują największą herbatkową imprezę wszech czasów. Wypij ciepłą herbatę z tej książki o cudownych poradach i sztuczek. Wewnątrz znajdziesz recepturę herbaty- Rrific finger sandwich , eleganckie zaproszenia na imprezę i gry towarzyskie,w które może zagrać nawet Earl Grey.



    Po tym wiemy, że będzie to książka z poradami na imprezę :-)

    OdpowiedzUsuń
  4. Jaka śliczna Maddie na obrazku <3

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  5. some of - część z. Zaznacz to w tłumaczeniu, bo te wymienione to nie wszystkie jej BFFa ale właśnie część z nich.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!