środa, 4 czerwca 2014

Zdjęcia Cerise Wolf - lalki SDCC 2014

Dziś w internecie pojawiło się zdjęcie promujące ekskluzywną lalkę Cerise, którą nabyć będzie można na SDCC i może (jak Waberellę z MH) na NYCC.

Czy te oczy mogą kłamać? Patrząc na to zdjęcie myślę; "MATTELU, JESTEŚ OKROPNY, czemu takie rzeczy jak to dajecie tylko w USA?!?" Żałość i rozpacz!
Aaaaaaa! Mam smuteczek. Tak bardzo. ;_; Te żółte wilcze oczy, te usta z wystającymi "małymi" kłami i makijaż są takie... WRRR... wilcze. Nie wiem jak. Nie wiem skąd. Nie wiem kiedy. Ale ją zdobędę! Lalka ma boski "mejk-up". Podoba mi się pomysł zamienienia kolorami włosów. Zamiast głównego brązu , biel, a zamiast białego pasemka jest brązowe. Ubrania przecudowne. Najbardziej urzekła mnie ta wilkoskóropodobna futrzasta peleryna. Idę pić kakałko, bo smutam ;_;  Nienawidzę tej lalki, nienawidzę Mattela, nienawidzę SDCC i nienawidzę całego świata. Dlaczego ona jest "ekskluziwem"? Ja się pytam... DLAAACZEEGO?! Przecież ona jest przeboskocudowna! Gdybym mogła brałabym ją jak Reksio szynkę (czyt. z chęcią bym ją kupiła), ale niee... to musi być "ekskluziw". Mattel jest okropny -_-"


No spójrzcie na to cudo *-*  Ubrania, torebka, buty i wszystkie inne rzeczy, których nie wymieniłam z nazwy są bajeczne. Jestem wściekła!
ZAKOCHAŁEM SIĘ W  NIEJ! Moje marzenie związane z nią to to, by miała uszy wilka oraz  wydanie jej przez Mattel Polska w jakimś konkursie, jak zeszłoroczną lalkę z MH. 
EDIT OD SEI: Znalazłam zdjęcie lepszej jakości.
Co sądzicie o lalce EAH SDCC 2014? Zamierzacie ją kupić drogą internetową?
Jakie są wasze odczucia? Podoba wam się Cerise Wolf? 
Gdyby to było możliwe kupilibyście ją? Czy też idziecie pić kakałko?
Za zdjęcie dziękuje mojej wspaniałej i pięknej Aleksie.de.Nile 

26 komentarzy:

  1. Ehh.. muszę ją mieć w swojej kolekcji *0* ale obstawiam że cena może być nieco wyższa niż za inne lalki :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Poza ComicConem bd dostępna tylko na ebayu u różnych ludzi za ceny ok. 3 razy wyższe niż ta sprzedawana ,która kosztuje 2 razy więcej niż normalne....

      Usuń
    2. Czyli muszę odłożyć 2-3 stówki "-"

      Usuń
    3. Chyba 5-7 stówek bo za takie ceny są sprzedawane exkluziwy na Ebay ... XDDD

      Usuń
    4. mi się udało niedawno nabyć dość tanio Webarellę za 560 zł, wcześniej były po 700 więc Jabłkowy ma rację. Zacznij oszczędzać :)
      A lalka jest naprawdę świetna. Może w ramach wymiany studenckiej przejdzie do MH, hehe

      Usuń
    5. Nie.. Cerise powinna zostać w EAH. Oj tam oj tam. Tak czy siak zaczynam zbieranie.

      Usuń
    6. Albo można polecieć na SDCC...Obstawiam że bilet w obie strony wyszedł by taniej XDDD

      Usuń
    7. Bilet w jedną stronę do Anglii kosztuje koło tysiaka, nie wiem jakie są ceny do San Diego. Raczej więc się nie opłaca. Kolejna smutna wiadomość ode mnie ;)

      Usuń
    8. Tysiak? Ja płaciłam niecałe 150 w jedną stronę. I to do Londynu :3

      Usuń
    9. posłuchaj ja znalazłam za 933zł >:3

      Usuń
  2. Hehe, szarpałabym jak Reksio szynkę :3 Najlepsza everka jaką widziałam :D

    OdpowiedzUsuń
  3. MUSZĘ ją mieć !!! Nienawidzę kupowania przez internet, wolę doll hunting...pozatym zawsze ściągam wszystkie lalki z półek, porównuję, sprawdzam czy wszystko jest na miejscu... ale w tym wypadku nie ma innego wyjścia :( Jest zbyt piękna, aby mogło jej zabraknąć w mojej kolekcji !

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też tak sprawdzam, a ta lalka niezbyt mi się podoba. ;/

      Usuń
    2. Zobaczym jak się będzie prezentować, kiedy ktoś ją zakupi i wstawi zdjęcia/filmik ;-)

      Usuń
  4. Możliwe, że będzie to zakupowe samobójstwo ale muszę ją mieć*.*

    OdpowiedzUsuń
  5. Okej, śmiejcie się, zadźgajcie mnie ostrym narzędziem, ale muszę wtrącić swoje trzy grosze i stwierdzić, iż lalka ta nie przypadła mi do gustu. Nie podoba mi się. Koniec, kropka. Z kolei jej opakowanie mnie zauroczyło. *-*

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Każdy ma inny gust , ale to zbrodnia jej nie lubić XDDDD

      Usuń
  6. Leżę w łóżku. Pod kocykiem. Mam depresję. Rozpaczam. Piję kakałko z piankami. Pocieszam się oglądając małe kotki w internetach. Małe kotałki nie pomagają. Czuję tylko rozpacz i pustkę. Chcę Cerise Wolf.

    OdpowiedzUsuń
  7. Napewno ja kupie

    OdpowiedzUsuń
  8. Mi też jakoś ta lalka się specjalnie nie spodobała:/ Minnia Nieomylna

    OdpowiedzUsuń
  9. mi sie nie podoba
    nie zalogowana lizzi

    OdpowiedzUsuń
  10. OMR OMR OMR! Ta lalka jest cudowna *o* Ta lalka, to pudełko... to miłość, czuję to, ja chcę tę lalkę ;____; Dajcie mi ją, błagam *-* Jedna z najcudowniejszych jakie widziałam!

    OdpowiedzUsuń
  11. Ja też nie lubię tej lalki. Coś mnie od niej odpycha, ale tym, którzy się w niej zakochali życzę jej posiadania.

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  12. A ja dzisiaj wygrałam tą lalkę w konkursie organizowanym przez Nickelodeon ;) Jest prześliczna <3

    OdpowiedzUsuń
  13. Lalka jest przepiękna, dziś moja córeczka dostała ją jako nagrodę w konkursie nick.com. Teraz rozumiem czemu jest "exkluziw" i wydaje mi się, że żadna Barbie nie umywa się do niej.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. ej w jakim konkursie bo ja patrze i nic nie MA!!

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!