piątek, 20 czerwca 2014

Dwie wersje Hat-Tastic Party

Spostrzegawczy ktoś kupił po dwie Cerise i Apple z serii Hat-Tastic Party i wrzucił do Internetu ich zdjęcia. Jak się okazało, egzemplarze różnią się od siebie kilkoma detalami.
Dzięki powyższemu zdjęciu, już na pierwszy rzut oka można zauważyć, że u wszystkich czterech lalek dolne warstwy sukienek zostały wykonane z innych materiałów. 
U Cerise oprócz materiału na sukienkę, został zmieniony pasek. Ten u lalki po lewej ma dwie klamry, a ten po prawej jedną. Osobiście uważam, że dwie wyglądają lepiej.
Niestety spostrzegawczość nie jest moją mocną stroną. Wydaje mi się, że Cerise po prawej ma trochę jaśniejszą karnację, ale może to być oczywiście wina oświetlenia.
U Apple ponownie widzimy różnicę z materiałem. Wydaje mi się także, że ta po lewej ma inną fryzurę, a kokarda na opasce jest wyżej, ale może to być oczywiście pojedynczy egzemplarz.

21 komentarzy:

  1. Na allegro można już zakupić playset z Briar Thronecoming i Raven, Apple, Blondie, Cupid też z tej serii
    Minnia Nieomylna

    OdpowiedzUsuń
  2. Nom, tylko że strasznie droga jest Briar (powyżej 200 zł za taki zestaw to lekka przesada)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiesz playset i tak nie jest najdroższy, skoro w USA kosztuje 75 $(przetaniony na 67,5 $). Zgadzam się z tobą. Cena powinna wynosić ok.150-170 zł.
      Minnia Nieomylna

      Usuń
    2. Wiecie co... Jak zwykła lalka u nas kosztuje 150 zł, to Wy chcecie taki playset za 170? Śmieszne.

      Usuń
    3. Tak, wiem... Nierealne, ale fajnie by było gdyby to była prawda :)
      Minnia Nieomylna

      Usuń
  3. A to dlatego że Apple po lewej i Cerise po prawej są z Indonezji , a dwie środkowe są z Chin....

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Fiem fiem. Ale mam Maddusie z Chin i jestem zadowolona. Pozostale cztery monsterki mam z Indonezji.

      Usuń
    2. Ne mówię że Chińskie gorsze ,ale te Indonezyjskie bardzej dopracowane i Indonezja robi piękną Cerise , a Chiny dały jej i Blondie nowy nadruk :C

      Usuń
  4. Dla mnie Cerise po lewej jest ladniejsza (?). Jest wyższa i jakby tak chudsza. Co do paska zgadzam się dwie klamry lepiej pasują niż jedna. :) Co do Apple. Mi do gustu przypadła wersja Apple po lewej. Masz rację chyba mają inne fryzury i ładniej wygląda ta po proawej stronie. Lalki różnią się malusieńkimi szczegółkami ,ale jednak jedna wygląda lepiej druga gorzej. Chciałabym mieć Cerise z tej serii ,bo jest śliczna potem Braiar,Madeline i Apple.
    ~Madziacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Pomyliłam sie bardziej podoba mi sie Apple po prawej.

      Usuń
  5. Nie wiem otórz co kupić czy domek z lalką Braiar czy Cupid lub Blondi Tronecoming.

    OdpowiedzUsuń
  6. Lepiej kup Cupid lub Blondie TC

    OdpowiedzUsuń
  7. Ciągle świdruje mi jeszcze w głowie ta masakryczna Apple. Panna (nie no jak ja nazywam zwykłe,niezwykłe uczennice) White serio wygląda jakby dostała niezwykłe zadanie porwała sobie przy tym spudnice. Miała niedaleko w jakimś domku tylko obrus. dodała do sukienki wzieła byle jaki sznur związała. I teraz jest sukienka. Jeszcze buty naszej Holly O'hair. Taka kradzież! Ciekawe czy za zgodą Holly:D (jak kradzież to chyba bez zgody :D)
    ~Madziacz

    OdpowiedzUsuń
  8. Piszę już trzeci pod tym postem kom ,ale z WAŻNĄ INFORMACJĄ. Słyszeliście ,że pojawiły się nowe stroje EAH? Czterech podstawowych postaci Raven Queen, Apple White, Madeline Hater i Braiar Beauty. Raczej nie są jesze nigdzie w sprzedaży ,ale są zdjęcia promo. Oto taka informacja...myślę ,że warto napisać o tym na tym blogu.
    ~Madziacz

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Czy wiecie ,że można w polsce wylicytować lalkę Cedar Wood Hat Tastic Party?
      ~Madziacz

      Usuń
    2. *Polsce sorka

      Usuń
    3. Posłuchaj, inni współtwórcy ostatnio nie mają za bardzo czasu na pisanie, a ja sama ze wszystkim się nie wyrobię. Kapi? Kapi.

      Usuń
    4. Przepraszam chciałam tylko podsunąć pomysł *___*

      Usuń
  9. Ja uwielbiam EAH !!! Jestem po stronie royalsu , z czego wynika że moją ulubienicą jest Apple White . Ja mam trzy lalki
    1.Apple White {Legancy day}
    2.Cerise Hood {BLasc}
    3.Brair Beauty {BLasc}

    OdpowiedzUsuń
  10. zdecydowanie lepsze lalki są z USA. Mam Raven *.*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!