piątek, 13 czerwca 2014

Zdjęcia Cedar Hat-Tastic Party

Ktoś już najwyraźniej nabył lalkę córki Pinokia z serii Hat-Tastic Party i postanowił pokazać nam wszystkie detale, jakie lalka posiada.
Tu, jak mniemam, po drobnej przeróbce fryzury. Jak dla mnie, w ten sposób wygląda o niebo lepiej. 
To zdjęcie pozytywnie mnie zauroczyło. Jej rękawiczka jest wspaniała. Przy tej-białej-koronce-czy-czymś-takim znajduje się kółeczko, za pomocą którego możemy doczepić sznurek i zrobić z niej plastikową drewnianą kukiełkę.
Świetnie wygląda ten świerszczyk! Na zdjęciach promocyjnych nie był pomalowany na złoto, dlatego bardzo pozytywnie zdziwił mnie jego widok.

2 komentarze:

  1. Lalka prezentuje się doskonale. Masz rację po wypuszczeniu dwuch pasm włosów lalka wygląda ładniej niż na pierwszym zdjęciu. Uwiodły mnie dodatki takie jak kapelusik (nie wiem czy Pinokio nie miał jakiegoś podobnego),śliczna jest ta torebka (jak w pierwszej seri też wygląda jak z drewna ,ale ma krótszą rączkę),ma śliczne buty (nic dodać nic ująć) i ten imbryczek z filiżanka bardzo ładnie wykonane. Sukienka mi się osobiście bardzo podoba. Górna część (ten łososiowy materiał) przypomina mi pierwszą lalkę Cedar ,bo ona miała taką górę w kolorze fioletowym. Marti mnie ten stojak ,bo już w pierwszej serii był czarno-przezroczysty. Ogólem podoba mi się cała lalka. Szkoda ,że nie ma Lagacy Day ,bo widziałam ten odcinek i była słodko (i chyba dosyć podobnie ubrana). To na tyle z mojej strony. Jeśli zobaczysz błędy to wiedz ,że ten kometarz piszę szybko ,bo chcę w krótkim czasie jak najwięcej napisać.
    ~Madziacz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!