sobota, 28 czerwca 2014

Nowe arty w dobrej jakości

Jak pewnie wiecie, w niewiadomym celu Mattel robi remake'i artów. W jednym poście pokazaliśmy Wam popiersia z tych nowych i wypisaliśmy zasadnicze różnice pomiędzy nimi, a oryginałami. Gdzieś kiedyś znalazłam wersje wielu "do ud" w nieco słabej jakości, ale zapomniałam o nich napisać. Ostatnio jednak oficjalny fanpejdż Ever After High na facebooku udostępnił dwa obrazy z nowymi artami.
Tutaj mamy reklamę "The Unfairest of Them All". Widzimy nowy art Maddie i Raven. Szczerze, to obydwa bardziej podobają mi się w oryginałach. Szukanie różnic pozostawiam już Wam. >D
Tu z kolei mamy bardziej wakacyjny obrazek; "School's out, summer's in!", a obok art Briar - pewnie imprezowiczka musi się cieszyć z tej okazji. Art w sumie bardzo ładny. Nie umiem stwierdzić, czy podoba mi się bardziej od oryginału. Oba są ładne.
 Będąc już w tym temacie; wraz z ekipą całego bloga życzę Wam wspaniałych wakacji. Jak spędziliście ich pierwszy dzień? Ja byłam dziś 6 godzin na nowo otwartym basenie. ;_;

4 komentarze:

  1. Cudowne te arty.
    ~Madziacz

    OdpowiedzUsuń
  2. JEST NOWE CAŁE ZDJĘCIE LALKIE LIZZIE! CAŁA LIZZIE!
    ~MADZIACZ

    OdpowiedzUsuń
  3. Nowy art Maddie jest bardzo podobny do nowego artu Abbey z MH

    OdpowiedzUsuń
  4. Maddie ma coś z włosami

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!