poniedziałek, 9 czerwca 2014

Dwa zdjęcia Blondie Thronecoming

Pamiętacie jeszcze dwa zdjęcia Raven Thronecoming, o których pisał Jabłek w tym poście? Blondie doczekała się podobnych. Jak mniemam, Cupid i Apple także zostaną sfotografowane w najbliższym czasie.
Córka Złotowłosej została sfotografowana na tle tej samej scenerii, co Raven. Myślę, że wszystko dobrze się prezentuje. Świetne są te lampeczki w tle. *-*
Zbliżenie na torebkę - niesamowite, że takie wzory znajdują się na jednej, malutkiej torebeczce! Jest wspaniała. *-* Rozmazana Blondie w tle również.
Chcę także poinformować, iż w zakładce "Pamiętniki lalek", przede wszystkim za zasługą Marcelle Precelle, pojawiło się wiele nowych historyjek. Może czas na jakieś moje refleksje; troszkę mnie wzruszył pamiętnik Dextera, zwłaszcza ostatni rozdział. U Briar natomiast rozbawił mnie akapit o włosach Holly. XD Piszcie swoje opinie w komentarzach pod zakładką!

9 komentarzy:

  1. Na początku Blondie niezbyt mi się podobała, lecz teraz uważam, że to najładniejsza lalka z tej serii *.*

    OdpowiedzUsuń
  2. Popieram. Blondie jest prześliczna, kupiłabym ją gdybym nie miała jej z basic'a

    OdpowiedzUsuń
  3. Kopiara z ciebie dethstoness! Zdjęcie skopiowałaś z czyjegoś bloga! Co, myślałaś że nikt nie zauważy "podpisu" w dolnym rogu obrazka?!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A sami na tym blogu jak ktoś coś skopiuje to robicie wielką afere a sami nie jesteście lepsi. Dla twojej wiadomości: "podpis" tamtego bloga jest tak widoczny jak twoje kopiarstwo.

      Usuń
    2. Jest widoczny, no co ty nie powiesz!

      Tak się składa, że znalazłam zdjęcie na jednym z tumblrów, gdy było ono jedynie na tamtym blogu, bez podpisu jeszcze nie udostępniono, a jak wiadomo, o nowinkach piszemy najszybciej, jak się da. Ale jeśli tak bardzo ci to przeszkadza to wiedz, że znalazłam już zdjęcie bez.

      Mała rada; jeśli już chcesz kogoś hejtować, naucz się pisać jego nick. {:-)

      Usuń
    3. zal mi cie hejterze sam lepszy nie jestes a komus dupe zawracasz xd
      takich to tylko wieszac za uszy na luzku apple

      Usuń
  4. Już są zdjęcia Cupid i Apple ;)

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi najbardziej podoba się Blondie. Gdy mam na urodziny kupowiała mi lalkę basic to powiedziała ,że Blondie była brzydka. Ale mi się podoba. Blondie jest najładniejsza z całej tej serii. Dla mnie jest śliczna. Jeszcze Cupid jest ładna.
    ~Madziacz

    OdpowiedzUsuń
  6. Mi najbardziej podobają się Raven i C.A Cupid, oczywiście wszystkie są czarostyczne ! :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!