niedziela, 19 stycznia 2014

True Hearts Day - ciąg dalszy

TRUE HEARTS DAY powinno pojawić się niedługo. Nie mogę się tego doczekać! Oczywiście, nasze zacne grupy facebookowe Ever After High stopniują napięcie dodając tony zdjęć czy też screenów z filmu. Jak na mój gust, to trochę [bardzo] denerwujące.
-
Słit focia Dextera z książką Cupid, wzruszyłam się. :') Ciekawe o co chodzi, przecie dziewczyna nigdy się z nią nie rozstaje.
-
Tutaj mamy screen, na którym córka Erosa wraz z Blondie "udają, że nie podglądały" dyrektora szkoły. Muszę stwierdzić, że Amora wygląda cudownie i mam nadzieję, że wyjdzie jej lalka. Nieco przypomina mi Rochelle Goyle z Monster High, ale co tam. Myślę, że są marne szanse na serię lalek True Hearts Day, gdyż na imprezie pod koniec trailera, jedynie Cupid nie była w stroju podstawowym.
-
ONI MUSZĄ BYĆ RAZEM! Nic więcej nie mam do powiedzenia w tej sprawie.
-
Tak będąc jeszcze w temacie kupidynki.
-
Co sądzicie o odcinku?

9 komentarzy:

  1. Będę płakać! Córka Odetty to miała być moja OC!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten nowy odcinek będzie po angielsku?? A są wogóle odcinki po polsku EAH???

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oczywiście, że po angielsku. Jest tylko jeden odcinek po polsku - ten pilotażowy, dołączono go do płyty MONSTER HIGH 13 ŻYCZEŃ.

      Usuń
    2. Ale są filmiki tłumaczone przez LilyPawnPl na youtube (z napisami czywiście) jest ich już trochę

      Usuń
    3. Skoro wiesz to po co się pytasz ;/
      Ona myslala, ze chodzi ci o oryginalne -.-
      A lily sa fanowskie

      Usuń
  3. juz jest odcinek !!!!!!!!!!!!!

    OdpowiedzUsuń
  4. Po prostu żałosne podpisujecie się pod nie waszymi zdjęciami !!!

    I tak nie można kopiować po prostu żenada !

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!