niedziela, 19 stycznia 2014

Limitowana edycja Apple!

Jak zapewne część z Was pamięta w jak 2010 roku na zdjęciach z SanDiegoComicCon zobaczyliśmy  lalkę Frankie BlackAndWhite z Monster High, a ludzie mieszkajączy w mieście San Diego(bądź będący tam na wakacjach )  mogli ją kupić za"normalną cenę"ok.100-300zł , a nie w internecie za ok.2000 zł .
W tym roku pojawi się też specjalna lalka Apple z EAH, która będzie miała ludzko wykonane wisiorki [no plastic!],  pierścionki itp. Myślę że one będą pokrywane najprawdopodobniej złotem próby 22 (takie deluxe premyślenia Jabłkowego XD) . Na dzień dzisiejszy zobaczyliśmy tylko kilka jej zdjęć. Wśród nich jest pokazana pomadka. Tu macie zdjęcia:



 Co sądzicie o lalce?
źródło: Aleksa.De.Nile.0707 

12 komentarzy:

  1. Haha, jestę źródłęęę xD
    PIĘKNA TA LALKA <333

    OdpowiedzUsuń
  2. Ojejku śliczna jest /)^-^(\
    ogólnie sądzę, że Apple jest najładniejszą dziewczyną z EAH (a cóż na to poradzić, że ma i najładniejsze ubrania ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie podoba, nawet pomijając moją nienawiść do niej. Jakoś tak nie mój gust xD

      Usuń
    2. mi się za to nie podoba Raven x3

      Usuń
    3. Ja również bardziej wolę Apple od Raven :P
      PS. Dushes jest buntowniczką? Bardziej na królewską się nadaje,no ale takie serduszko ujrzałam na tym THD part 1 ;3

      Usuń
    4. Ano faktycznie... jak wchodzę na wikię to tam jest napisane:
      "Duchess ma wątpliwości, co do swojej przynależności do Royalsów. Historia dziewczyny ma tragiczne zakończenie, które sprawia, że jest ona zazdrosna o losy innych księżniczek, które będą żyły długo i szczęśliwie. Choć każda księżniczka może stać się celem frustracji Duchess, uważa ona Apple White za swoją największą przeciwniczkę. Może to być spowodowane tym, że Apple ma najszczęśliwsze "żyli długo i szczęśliwie", ale głównie ze względu na fakt, że będzie je dzieliła z Daringiem Charming, w którym Duchess skrycie się podkochuje. W związku z tym, dziewczyna korzysta z każdej okazji, by oczernić Apple w oczach Daringa."
      więc to może dlatego :3

      Usuń
    5. Ojej ;-; Moje dwie ulubione postacie się nie lubią ;_;
      E... w MH też tak mam XD Kiedyś Cleo się z Deen nie znosiły,a ja obie kochałam. Teraz jednak Cleo wygrywa.
      Duchess jest super! <3

      Usuń
  3. ^o^ Ale śliczna!! No, ale jak pokryta złotem to i cena piękna -,- Bardzo lubię Apple ^^

    OdpowiedzUsuń
  4. Takiej Apple jeszcze nie było!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!