sobota, 11 stycznia 2014

Nowa forma butów

Już 2 dni temu pojawiła się nowa forma butów, rozważałem czy ją wstawić, czy nie;
Wydaje mi się, że te buty należeć będą należeć do Ashlynn Legacy Day.
Pasują do jej biżuterii.

Co sądzicie o butach?

#edit od Ann;
Właśnie miałam napisać to samo o tych butach. Moim zdaniem jest to obuwie jednej z córek Roszpunki, obcasy bowiem wyglądają jak wieże, w których matka dziewcząt została zamknięta. Na butach widnieją małe listki, a kryjówka długowłosej była przecie umiejscowiona w lesie. W miejscu kostek widać misterne warkocze. Buty jednej z sióstr już widzieliśmy, może te należą do tej drugiej? A nóż faktycznie założy je Ashlynn na Dzień Dziedzictwa? Czas pokaże.

3 komentarze:

  1. Ja na początku pomyślałam, że obcas to pień palmy XDD. Ale to rzeczywiście wieża, widać po przybliżeniu. To chyba na pewno nie jest Ash xD

    OdpowiedzUsuń
  2. Zbyt ozdobne jak na podstawową.

    OdpowiedzUsuń
  3. Buty holly

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!