czwartek, 2 stycznia 2014

Art Lizzie?

Szczerze mówiąc, na ten art czekałam z niecierpliwością :) Na początku myślałam, że to fanart... ale gdyby się przyjżeć... Skoro pojawił się jej art, to niedługo pewnie pokażą jej lalkę ^-^ Jest jedyną Royalską, która mi się podoba (ah, może jaszcze Blondie). 


Pamiętacie ten obrazek? No właśnie... tu widać czarną rękawiczkę Lizzie, którą Apple zasłoniła swoim Royalskim tyłeczkiem XDD


Na tych obrazkach chciałam porównać różne szczegóły, np. zamiast czarnych rękawiczek są czerwone, albo... na rajstopach widać czerwone serduszka, których nie ma na arcie. Wiem, że czasami postacie w odcinkach różnią się od tych na arcie.


Co sądzicie o jej arcie? Myślicie, że to fanart? Czekacie na lalkę?

9 komentarzy:

  1. Lizzie ♥ według mnie jest to raczej oficjalny art
    Taaak! Lalka Lizzie♥

    OdpowiedzUsuń
  2. To raczej nie jest fanart - w przeciwnym razie byłby w 100% wzorowany na odcinkach ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Jej Lizzie! To jest moja ulubiona postać (no oprócz Madeline...)!-tak wiem, powtarzam się :-D

    OdpowiedzUsuń
  4. Kurcze jej lalka zapewne bedzie ekstra, ale nie zwiedzie mnie jej uroda... ani to, ze uwielbiam ostre dziewczynki... Nie, zadnych royalsow. Zadnych. Ale gdyby byla Rebelsem to kupilabym na 100% *-*

    Niezalogowana Victoria Forever Child wciaz niemajaca swojego komputera ;_____;

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wyobraź sobie, że tak jest :D

      Usuń
    2. Mimo wszystko Lizzie musi być Royalską, bez tego nie byłaby Lizzie, jaką znamy... Przecie tekst "Skrócić o głowę!" uwiódł wszystkich serca, a jeśliby nie podążała za przeznaczeniem matki, nie pomyślałaby nawet o takim tekście. XD

      Usuń
  5. Skąd macie tego art'a z herbatką ?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dawno temu, za górami, za lasami [czyt. 12 IX 2013] pojawił się na https://www.facebook.com/photo.php?fbid=618685034837711&set=a.572786649427550.1073741829.459130984126451&type=1 :)

      Usuń
    2. Jednym słowem; facebooku Ever After High.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!