czwartek, 30 stycznia 2014

Nowości na stronie EverAfterHigh!

Witam, Royalsi i Rebelsi! dla mnie te nazwy nadal dziwnie brzmią ._."
Pojawiły się nowe rzeczy, wystrój, ankiety i tak dalej, na stronie 
-
  • Pierwsze, co Wam się zapewne rzuciło w oczy, to tło. O czym pomyślałam niemal bez wahania? "Dyskryminacja Rebelsów" xD. Jednak po dłuższej refleksji doszłam do wniosku, że tło reklamuje nam True Hearts Day.
  • Kolejną nowością jest gra true hearts matchmaker game. Chyba każdy wie, na jakiej zasadzie to polega.
  • Są też nowe Mirror Blogs, dokładniej Dextera i Cedar.
  • Nowe rzeczy w zakładce Once Upon a Times. Zaintrygowały mnie te dwa obrazki;

Włosy nieznajome, prawda? Pół Royalowe, pół Rebelsowe. A jednak na tablecie w prawym górnym rogu wyraźnie widzimy zalogowaną Briar. xDD
Reklama mebelka. xD Co w tym ciekawego? Art Cedar! Widzimy jej spódnicę i nogi. Bardzo podoba mi się jej sukienka.
  • Quiz Who will win your true heart? Jednym słowem; odpowiadamy na 10 pytań, a potem dowiadujemy się, z którym z chłopców z EAH [combo 3x "z", + 10 points, great!] mogłybyśmy chodzić [no, chyba że jesteśmy płci męskiej, w tym przypadku EAH każe nam zmienić orientację].
Kto mi wyszedł?
Dexter! Po odkryciu smutnej prawdy otrzymujemy plik pdf z obrazem ukochanego [do powieszenia na ścianie i czczenia go].
-
Jak Wam się podobają zmiany na stronie? Kogo nakazane jest Wam czcić?

11 komentarzy:

  1. Nie wierzę w ten cały quiz... znaczy nie wierzę w takim sensie, że bardzo mnie oburzył xD. Co to za dyskryminacja? ._.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!