piątek, 24 stycznia 2014

Cedar Wood Polish Makeover + paringi

Jest już gra, jak to ja mówię, "skiepść Cedar".
Czy wytłumaczy mi ktoś, czemu tu jest "Polish"? ;__;
Czy tylko mnie denerwuje ta kręcąca się Cedar na początku i zabierająca nam cenne sekundy naszego życia? ;-;
Gra sama w sobie nie jest taka zła. Podoba mi się ta muzyka.
-
Tak starsue skiepściło Cedar.
-
A tak Cedar skiepściłam ja.
-
A EAH pokazało nam możliwe [w mowie potocznej] paringi, tzn. pary. Ashlynn x Hunter znają wszyscy, ale Hopper x Briar? Ciekawie... I oczywiście MIŁOSNE ROZTERKI pomiędzy Cupid, Raven i Dexterem.
-
Jak podoba Wam się gra? Wolicie paring Raven x Dexter, czy Cupid x Dexter?

10 komentarzy:

  1. https://www.youtube.com/watch?v=LmPcRJvVe-0

    https://www.youtube.com/watch?v=2LCtZiR-XVA

    OdpowiedzUsuń
  2. Polish po angielsku oznacza polerować, pastować, wygładzić lub po prostu połysk
    a Nail Polish to lakier do paznokci, Polish remover (dosłownie znaczy usuwacz polaków) to zmywacz do paznokci

    OdpowiedzUsuń
  3. Zdecydowanie Raven x Dexter. Wiadomo może kiedy druga część True Hearts Day?

    OdpowiedzUsuń
  4. Wg. mnie bd coś w stylu :
    Cupid zobaczy że np. Dexter całuje Raven , wystrzeli strzałe by Dex zakochał się w niej (chodzi o córkę Erosa) , ale potem odkryje że tak nie może być i on w głębi serca kocha Raven i Dex bd z Raven . ALE POWTÓRzEŃ!

    OdpowiedzUsuń
  5. Wole żeby Dexter był z C.A. Cupid!

    OdpowiedzUsuń
  6. zdecydowanie raven i dex bardziej do siebie pasuja

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!