czwartek, 9 stycznia 2014

Nowe lalki?


Ostatnio ukazał się art Lizzie, a dziś możemy zobaczyć na jednej stronie informację, że lalka ta wejdzie do sprzedaży w najbliższym czasie:



Na jednej z zagranicznych stron znalazłem też informację (nie są one oficjalnie potwierdzone), że poza Lizzie do sprzedaży wejdzie Kitty oraz bliźniaczki będące dziećmi Roszpunki!

Sądzicie że ktoś nas wrabia, czy lalki faktycznie w najbliższym czasie wejdą do sprzedaży?
Ja pragnę zobaczyć bliźniaczki!
źródło: http://24.media.tumblr.com/3606364bbc50cbfadd9181c636e1c005/tumblr_mz3kh5AnW61s6p2feo1_1280.jpg

9 komentarzy:

  1. Sama mam siostrę bliźniaczkę, więc jestem ciekawa jak będą wyglądać :] Jeśli oczywiście, w ogóle będą.

    OdpowiedzUsuń
  2. Myślałam że poppy będzie młotszą siostrą Holly O'hair ale w końcu zawsze muszą być jakieś bliźniaki w MH były te kotołaczki ja sama mam siestre bliźniaczke jednojajową.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Sparawdzałem na kilku stronach i pisało "Rapunzel Twins"

      Usuń
  3. Jak byłam mała i babcia czytałami ,,Roszpunke'' to było że na końcu mieli chłopca i dziewczynke bliźnięta a nie 2 curki

    OdpowiedzUsuń
  4. pewnie bedzie tak ze jedna z bliźniaczek bedzie royar a druga rebel

    OdpowiedzUsuń
  5. Powinny być chłopiec i dziewczynka bliźnięta a nie bliźniaczki ciekawe jaką będą miały fryzure.

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiesz co to jest art ?!

    OdpowiedzUsuń
  7. Wiem ale jak wyglonda ,,oficjalny'' art ale butami były srebrne szpilki a nie te ktòre pokazywali jako odlew.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!