środa, 1 stycznia 2014

Już jest!

Właśnie powitał nas Nowy Rok 2014, a to jak uwielbiani przez nas Royalsi i Rebelsi spędzali Sylwestrowy wieczór (przed otworzeniem szampana);



Ps. Bawili się z Briar, więc szampan był pewnie zabarwiony sokiem z dzikiej róży. Nie wiem, czy wiecie, ale "Briar" po polsku właśnie oznacza "dzika róża". Pewnie oglądalli "Sylwestrową moc przebojów" na Polsacie. XD
A jak Wy spędzaliście Sylwestra?
+
Nasz blog został założony już 6 miesięcy i 2 dni temu . Dnia 30 maja
nasza Pink Cupid założyła tego bloga poświęconego EAH, więc poza Nowym Rokiem możemy też obchodzić pół roku bloga!

10 komentarzy:

  1. Hue hue a ja wiedziałam, że to dzika róża, w takiej jednej ksiazce byl taki chlopak o mocy roslin i tez sie nazywal Briar xD

    Heh, szczesliwego nowegi roku :> Dla Deathstoneses duzo lukow (tylko bezpiecznie z zabawa), dla Pink duzo ciuchow (niezle modowe zestawy ;>), dla Jabluszkazeby cie podrywalo duzo blondynek (XDD, ale oczywiscie liczy sie charakter), a dla Hoodie zebys miala oswojonego wilka (mam nadzieje ze trafilam xD).

    Wybaczcie, ze tak niedbale, ale mam zawirusowany komputer i pisze z telefonu, a po dwoch pl znakach mi sie odechcialo ich robic xD

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja od 3/4 dni czekam żeby pogadać , a cb nie było :C

      Usuń
    2. Ja tu pisze takie ladne zyczenia a co dostaje w zamian? opieprz ze mnie na kompie nie ma ;_; liczylam, ze ktos mi chociaz zyczy bym odzyskala komputer, albo dlugowlosych seksiakow ._. ech, nie mozna na cb liczyc (foch forever na 5 minut).

      to sobie jeszcze poczekasz, bo jest ####### n amen ;_;

      Usuń
    3. No przeraszam , wszyscy się martwili że cię kosmity porwały. Nie wiedziałem że kompa straciłaś. W takim razie kondolencje i chłopaków o 20 metrowych włosach dla ciebie.

      Usuń
    4. odpisales kiedy juz minelo 5 minut, masz szczescie XD O, martwili sie o mnie? jak uroczo :3 Kazalam na fejsie Spectrus (upiorna spectra) przekazac gdyby kto sie pytal, ale pewnie jej nie bylo. aktualnie chatu podobno nie ma, ale lorr mowila ze doda jak w ankiecie wyjdzie ze ma byc, wiec mam nadzieje, ze kiedy znow bd miec kompa to juz bedzie ._.

      Usuń
    5. No , szlaban czy zepsuty?

      Usuń
    6. Napisalam ze zawirusowany ;_; wlaczam i kilka sekund juz sie wylacza :c

      alez prosze ;>

      Usuń
    7. Też tak miałem Vic , a stało mi się to w święta , tydzień nie używałem i sam zaczął działać C:

      Usuń
    8. Mi raczej nie zacznie nagle dzialac xD Jutro chyba oddamy do naprawy. Ile sie czeka z taka naprawa? Ja chce na komputer!!! Ale w sumie, moze w koncu sie rusze i zaczne konczyc prace na przeglad, skoro juz jestem odcieta ._.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!