środa, 8 stycznia 2014

Nowy odcinek - Blondie's Just Right


Niezapowiedzianie pojawił się nowy odcinek o tytule "Blondie's Just Right"! Nie trudno się domyślić, kto jest główną postacią;). Do tego swój debiut mają dwaj nowi uczniowie o których Wam kiedyś pisaliśmy: Sparrow Hood i Duchess Swan! 

Oto odcinek:

Co do nowych postaci:
Obydwie postacie są wspaniałe:). Szczególnie przypadła mi do gustu Duchess<3.  Ma ładne ubranie i tańczy balet:).Sparrow też jest śliczny, do tego ma gitarę*u*.*(mogli sobie odpuścić tylko tą kozią bródkę). Ogólnie  ubrania postaci są dopracowane i nie mogę doczekać się ich lalek.






Do tego na końcu odcinka pokazana jest zapowiedź odcinka "Getting Fairest"!

Co myślicie o odcinku i nowych postaciach? Wam też się podobają? Czekacie na odcinek z serią GF?

6 komentarzy:

  1. Według mnie ten Sparrow t najprzystojniejszy chłopak w EAH
    ahh ciekawe czy ma dziewczyne =D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A według mnie mój Luis, ale, oh, bym zapomniała, taka postać nie istnieje ;_; (XD). Mi się w Sparrowie jako chłopaku podoba jedynie kolor włosów :D. A jak się do tej bajki teleportujesz to chyba będzie miał... ;)

      P.S. Kto mu dorysował środkowy palec? XD

      Usuń
  2. Rozebrałabym Sparrowa... ale w tym przypadku nie w żadnym "brudnym" celu, nie w moim guście, po prostu chcę jego ciuchy XDD

    OdpowiedzUsuń
  3. Sparrow jest świetny! Duchess wygląda sztywnie jak większość Royalsów.. Ale rudzielec zrobił na mnie wrażenie (szczególnie gitarą i kamizelką \m/)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi też Dush tak średnio przypadła do gustu, mało wymyślna. Ale włosy ma fajne :3

      Usuń
  4. Dla mnie Dushess ma ciuchy i wygląd jak typowa postać trzecioplanowa.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!