sobota, 26 września 2015

Zdjęcia promo 17-calowej Maddie!

Wczoraj baaardzo późnym wieczorem, przeglądając Tumblry, trafiłam na kilka ciekawych zdjęć. Przedstawiają one 17-calową Maddie!

 Jako że sama jestem posiadaczką kapeluszniczki, niezwykle dokładnie "przebadałam" jej większą wersję. Oczywiście (jak się zresztą spodziewałam) znalazłam sporo wad, ale (o dziwo!) znalazłam też jedną, znaczącą zaletę.
Na początku wstawiam te, według mnie, mniej ciekawe zdjęcia. Patrząc na nie właściwie nie dostrzegam niczego nowego - bo to, że ma ze sobą "zszyte" warstwy sukienki, albo to, że zamiast półprzezroczystych ramiączek mamy zwykłe tasiemki już chyba każdy zauważył.


 Tym zdjęciom poświęciłam o wiele więcej uwagi, dlatego każde omówię z osobna.
Pierwsze przedstawia łapki kapeluszniczki. W oczy rzuca się brak kropeczek na rękawiczkach, ale gdy się powiększy zdjęcie można zauważyć jeszcze coś. Chude linie układające się w kółeczka. To wygląda jakby kropki miały tam być, ale ich nie ma. Serio, po co? To irytujące i - moim zdaniem - znacznie psuje lalkę. Wydaje mi się jakby była "niedorobiona". Ugh...
 Na drugiej fotce mamy pokazane nogi Maddie. Z początku nie widziałam tu nic ważnego - od dawna już przecież wiadomo, że kapeluszniczka ma namalowane rajstopy. Ale po zbliżeniu przyuważyłam jeszcze coś - na nogach są namalowane jakby "oczka" materiału. To dało mi nadzieję na to, że w rzeczywistości nogi są tego samego koloru co reszta Maddie, a rajstopy są jedynie namalowane.
Trzecie zdjęcie jest akurat moim faworytem. Uwielbiam jej twarzyczkę <3. Śmiem twierdzić, że podoba mi się nawet bardziej niż ta z Basicu. Oczywiście może to być jedynie wina zdjęcia, a w rzeczywistości twarz ma o wiele mniej uroku, ale na razie wygląda cudnie <3.
Podsumowując: lalka ma sporo wad, ale twarzyczka i wzrost prawie wszystko mi rekompensują. 8,5/10.

Spodobała Wam się duża Maddie? Co sądzicie o jej zdjęciach promocyjnych? Liczycie na więcej 17-calowych lalek?

Zdjęcia pochodzą z tumblra monster lili.

6 komentarzy:

  1. Są zdjęcia promocyjne Courtly Jessler!

    OdpowiedzUsuń
  2. No,cóż...cały czas jestem zawiedziona tą lalką,ale trzeba przyznać,że ma twarzyczkę uroczą <3 Natomiast na tym ostatnim zdjęciu z jej twarzyczką rzuca mi się brak naszyjnika :c Daję jej 6/10.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Mi się nie podobają jej nogi. Skoro jest niby specjalną lalką to mogli by jej zrobić normalne rajstopy. Ogólnie jest ładna jak dla mnie to 8/10 co do twarzyczki to się zgadzam<3

      Usuń
    2. Mi też nie podobają mi się jej nogi :/ Z resztą z Courtly zrobili to samo :/

      Usuń
  3. Według mnie jest śliczna, z buźką to się postarali, i mimo tych niedoróbek chciałabym ją postawić na półeczce. ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Madie jest prześliczna tylko te "rajstopy". No ale buźka śliczna! ;-*

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!