sobota, 12 września 2015

Reklama lalek

Zagraniczni fani lalek Ever After High o wiele częściej mogą zobaczyć w telewizji ich reklamy. Niedawno puszczano krótki spot prezentujący nowsze bohaterki - Darling Charming, Bunny Blanc, Rosabellę Beauty i Faybelle Thorn.
W tle możemy usłyszeć popową piosenkę opisującą Darling i Bunny. Niezbyt mi się spodobała - ot takie tam rymowane teksty w rytm skocznej melodii. Za to migawka z odcinkowymi wersjami dziewcząt przypadła mi do gustu, chociaż cała czwórka nie za dużo ma ze sobą wspólnego. Darling i Rosabellę jeszcze jakoś zrozumiem, ale co je łączy z Bunny? Nastolatka raczej trzyma się z resztą przyjaciół z Krainy Czarów. Z kolei Faybelle całkowicie tu nie widzę.

Najciekawsze dla mnie jest jednak zakończenie, gdy widzimy dziewczęta ustawione w prostej linii. Wygląda to zupełnie jak reklama wyświetlana podczas San Diego Comic Con 2015, z wyjątkiem tego, że tutaj zamiast Farrah pojawia się Faybelle. Na początku byłam święcie przekonana, że to ta sama reklama, dopóki nie zauważyłam właśnie tej podmianki. Tyle wspólnych szczegółów na pewno nie jest dziełem przypadku.

A co wy o tym myślicie?
Podobała wam się reklama?
Czekacie, aż pojawią się takie spoty w Polsce?

32 komentarze:

  1. Super.

    ~Kitty Thorn~

    OdpowiedzUsuń
  2. Lol,jaka muzyka xP A tak w ogóle,to czemu Alistaira nie było? (Bunny by się ucieszyła xP) W sumie reklama jest całkiem spoko i chciałabym ją zobaczyć w wersji polskiej xP (Mimo to myślę,że Polska wersja będzie gorsza [szczególnie porównując angielską muzykę EAH z polską w wykonaniu Natalii Szroeder,ale to chyba nie jej wina,tylko tekstu...])

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Co do tej piosenki,to w ogóle nie jest podobna do oryginalnej xP

      Usuń
    2. Natalia Szroeder złego głosu nie ma i pewnie gdyby nie ten kiepski tekst piosenka brzmiała by w miarę dobrze. Mniejsza z tym. Bunny napewno by się ucieszyła z towarzystwa Alistaira on w sumie też, wydaje mi się, że nawet bardziej niż ona (No chyba, że źle mi się wydaje...) :)

      Usuń
    3. Też tak myślę,tekst był beznadziejny :P Co do Bunny i Alistaira,to chyba masz rację,bo w święcie Baśniowiosny wydawało mi się,że on był bardziej zazdrosny niż Bunny,ale tak naprawdę to obydwoje są strasznie o siebie zazdrośni :P

      Usuń
    4. Aż dziwne, że żadne z nich nie domyśla się, że oboje są w sobie zakochani ❤ Oby w jakimś nadchodzącym odcinku odwiedzili okuliste i wreszcze coś dostrzegli...

      Usuń
    5. Z resztą Alistair jest taki mądry,dlaczego nie może się domyśleć? :P

      Usuń
  3. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń
  4. W telewizji puszczają reklamę konkursu na eah.com. Śpiewa tam Natalia. ;_; ����

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta reklama była puszczana już przed rozpoczęciem konkursu...

      Usuń
  5. Kiczowate jest to ;-; tak jak reklama mini-centaurów mh
    BlondieGoodBee

    OdpowiedzUsuń
  6. Wiecie czy do poniedziałku będą wyniki czaromotta? Niby piszą że jeszcze w tym tygodniu się dowiemy ale w kalendarzu obok jest napisane że wyniki będą 17 września O_o

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie sądzę, żeby były w poniedziałek, ani w weekend, ale ciekawi mnie czy będą przed czwartkiem (w weekend nie pracują :P)

      Usuń
  7. Co do tej czwórki,niby nie mają nic ze sobą wspólnego,ale podejrzewam,że je reklamują,bo to nowe postacie... (Ale,gdzie jest Alistair?)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Tak samo,jak reklamowali Duchess,Kitty i Ginger...Też nie miały nic ze sobą wspólnego :P

      Usuń
    2. Alistair jest tak jak wszystkie inne chłopięce lalki z tej serii traktowany po macoszemu. ;/
      Pewnie zakładają, że małe dziewczynki (główny target Mattela) wolą żeńskie lalki niż męskie, więc bardziej opłaca się im reklamować właśnie Fay, Darling, Bunny i Rosabellę niż Alistaira.

      Usuń
    3. Szkoda...Ja lubię i męskie i żeńskie lalki :P

      Usuń
    4. Yoshi, przecież Duchess i Kitty się przyjaźnią...

      Usuń
    5. Ale nie przyjaźnią się z Ginger :P

      Usuń
  8. A według mnie bardzo fajnie, że w końcu zmienili typ reklamy, znudziła mi się już ta sama piosenka w tle i czekałem na ten typ reklam :)

    OdpowiedzUsuń
  9. Czy tylko ja przed chwilą zauważyłam,że w zakładce ,,Profile postaci" nowe postacie np. Faybelle itd. mają zdjęcia swoich lalek? :P albo zdjęcia lalek z WtW albo Ttw albo Lizzie ma zdjęcia z SU...

    OdpowiedzUsuń
  10. Wysłał już ktoś coś na drugie zadanie (obeznanie w terenie XDD)?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja wysłałam cztery prace. No wiesz tak na wszelki wypadek, gdyby znowu jakieś problemy były. Tak to może chociaż jedna przetrwa i nie wsiąknie gdzieś jak moje czarmotto lol. A ty wysłałaś coś?

      Usuń
    2. Ja wysłałam trzy różne pomysły. Zobaczymy, czy jakiś będzie miał szansę na wygraną xD

      Usuń
    3. Ja jedną, czekam na galerię. Moje zdjęcia też gdzieś wsiąkły, a dwa razy wysyłałam.

      Usuń
    4. Mam nadzieję, że tym razem nie popełnią tak głupiego błędu i nie będzie galerii. W tym przypadku nie ma nawet zbytniego sensu.

      Usuń
    5. Jestem w galerii, jeeej! XDDD

      Usuń
    6. jest galeria dla nowego zadania? Czy chodzi ci jeszcze o poprzednie?

      Usuń
    7. O poprzednie. Pisali mi na maila, że dziś zaktualizowali galerię, więc jak kogoś nie było to niech sprawdzi, a jak nadal nie będzie to do nich napisze. Mi powiedzieli, że jak nadal mnie nie ma to mam wysłać do nich prace. Nie gwarantują, że znajdzie się w galerii, ale że weźmie udział w konkursie.

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!