środa, 9 kwietnia 2014

Zdjęcia lalek Hat-Tastic Tea Party!

Pamiętacie o sukienkach z nowej serii, o których pisałam w marcu? Wspominałam wtedy, że w owej serii pojawią się Maddie, Apple, Briar, Cedar i Cerise. Już dziś możemy oglądać zdjęcia wszystkich pięciu!
Mamy tutaj Apple, Cerise i Briar, a sukienki dwóch ostatnich oglądaliśmy we wspominanym wcześniej poście. Zła wiadomość - znowu te same basy na artach. W prawych górnych rogach pudełek widzimy logo serii. Każda lalka ma akcesoria - są to filiżanki i czajniki. Wszystkie trzy są cudowne! Apple ma świetną fryzurę, sukienka również jest boska. Torebka, hm, taka sobie, a buty ma zbyt podobne do tych z Legacy Day. Nie podobają mi się także te skarpetki... Cerise ma czerwone pasemko zamiast białego, co jest oczywiście wielkim plusem. Jej sukienka jest niesamowita. Briar jest moim zdaniem najwspanialsza z nich wszystkich. Ma cudowną fryzurę, genialną sukienkę, wspaniałe buty i wreszcie - rajstopy zamiast skarpet.
Niestety, teraz moje komplementy się kończą. Dziewczyny mają jakieś nienormalne twarze; Apple jak Barbie, Cerise jak Abbey z Monster High, Maddie wygląda okropnie, a Cedar jakby była jakaś pijana. Tylko Briar wygląda tak samo dobrze, jak wcześniej. Zdjęcie jest trochę złej jakości, ale możemy zobaczyć na nim kilka nowych rzeczy. Pominę już te trzy wcześniejsze dziewczyny (ich twarze tutaj to porażka). Cedr ma fryzurę, która zdecydowanie do niej nie pasuje. Dół jej sukienki jest zbyt podobna do tej z wersji podstawowej, z kolei góra jest zbyt prosta. I ta twarz; brrr. Madeline wygląda nie lepiej. Czarny kapelusz raczej nie pasuje, o twarzy już się wypowiadałam, fryzura jest ani zła, ani dobra, a sukienka pasowałaby, gdyby nie miała tego samego koloru, co włosy dziewczyny. Ponadto w tle możemy zobaczyć stojak na jakieś różne rzeczy z fioletowym żyrandolem u góry, a także stolik bufetowy. Na pewno wyjdzie z tym zestaw, ponieważ mebelki mają wiele detali i akcesoriów.
Rozpisałam się trochę i mam nadzieję, że Was nie zanudziłam. Podsumowując; Apple, Cerise i Briar są cudne, tak samo jak mebelki, a Cedar i Madeline to porażka. A Wy co o tym sądzicie?

4 komentarze:

  1. Apple ♥ śliczna ♥ piękna ♥ nie mam pieniędzy ♥

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Najlepsze to ostatnie. xD
      Nie no kobieto, żebyś wiedziała, że jak chodzę do centrum handlowego i widzę sklep "Venezia" to od razu mi się kojarzysz. xD

      Usuń
    2. to jest taki chwyt reklamowy xD a tak po za tym to kiedy zacznie się ten konkurs Legacy Day? I jakie będą nagrody? Bo już zrobiłam :3

      Usuń
    3. Aha... No bo Hooddie jeszcze robi logo. xD

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!