czwartek, 10 kwietnia 2014

Więcej zdjęć Apple z serii Hat-Tastic Party!

Zapewne widzieliście już dokładny opis Cerise (klik!) i Briar (klik!) z nowej serii, 
a zatem została mi do opisania już tylko sama przewodnicząca Royalsów...
...Apple White! Jej lalka jest bardzo ładna, ale wiele rzeczy nie zgadza się z artem. 
Mam nadzieję, że tamto pudełko było tylko prototypem.
Tradycyjnie, omawianie zaczynamy od góry.
Co ciekawe, na jej kokardzie nie ma białych plamek, które miała na arcie
Co ciekawe, tam wszystko, co czerwone, było różowe...
Nadal nie pasuje mi tutaj ten cień do powiek. 
I o co chodzi z różowymi cieniami na oczach?!
Kolczyk Apple to jabłuszko na kokardce.
Jej naszyjnik ma podobny motyw. Bardzo mi się podoba.
Tutaj bardzo dokładnie widać to, czego wczoraj się czepiałam; złączenie spódnicy z górą sukienki. 
Tym razem wygląda to jeszcze gorzej! I dopiero teraz zauważyłam, że dziewczyna, 
podobnie jak Madeline czy Lizzie, ma "kolorowe ręce", w domyśle "rękawiczki", 
a także to-białe-coś-co-chyba-jest-koronką-od-rękawiczki.
Buty. Naprawdę szkoda, że nie należą do Holly.
Torebka jakoś specjalnie mnie nie urzekła. :/
Na koniec akcesoria. Tak bardzo królewskie.
Podoba Wam się ta lalka? Co sądzicie o niedogodnościach z artem?

3 komentarze:

  1. Może Apple długo siedziała przed kompem? xD I dobrze, niech oślepnie o.O

    OdpowiedzUsuń
  2. Ta lalka jest fatalnie wykonana! Dobra nie fatalnie ,ale chyba projektowali ją jako ostatnią i zabrakło im sił na zrobienie tego porządnie i dokładnie. Jak kupię to jako ostatnią ,bo lalka nie przypadła mi do gustu jak dwie poprzednie opisane tutaj lalki. Jedyne co mnie gnębi ,a nie dotyczy tej lalki to to ,że nie ma Raven! Pierwszy raz w odcinku miała grzywką zarzuconą na oczy ,a teraz się okazuje ,że nie będzie lalki! Prowadzącej grupę Rebelsów. Bohaterki całego EAH! A naszą ukochaną Royalkę wyprodukowano ,bo to przecież Apple White ona musi być wyprodukowana w każdej serii. Trochę mnie smuci brak Raven ,ale cóż ja na to poradzę. Czasami Mattel dprowadza mnie do szału!
    ~Madziacz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!