wtorek, 29 kwietnia 2014

Nowy odcinek - Rebel's Got Talent!



Pamiętacie odcinek, gdzie Sparrow ciągle wkurzał Raven, a ta stawała w płomieniach? Możemy już go zobaczyć. Traktuje on o Konkursie Talentów w Ever After High. Opis owego odcinka jest następujący;
"Raven Queen i Sparrow Hood idą łeb w łeb w niesamowitym gitarowym duecie podczas szkolnego konkursu talentów."
Opis, jak zawsze, bardzo ubogi, ale pominę już tę kwestię. Teksty dyrektora są genialne. "Przerażający głos" Raven bardzo mi się podoba (może dlatego, że tak bardzo przypomina głos Yuri ze Street Figter x Tekken, gdy się z nią walczy o Pandorę tuż przed bossem ❤). Sparrow, fakt, może działać na nerwy, ale mimo wszystko odcinek bez niego byłby nudny. 
Pod koniec odcinka, tuż po "The End is just the beginning" możemy zobaczyć fragmenty nadchodzącego odcinka, i będzie on właśnie ze Zwariowaną Herbaciarnią! Screeny z niego można zobaczyć tutaj.
I jeszcze jedno; szóstoklasiści, jak tam nabór? Dostaliście się? ☑ / ☒ 
❞ Yeeeah! 

3 komentarze:

  1. ja miałam 36 punktów :3 ja jestem taka stara ;u; 1 gimbaza 14 lat taka ze mnie stara krowa :'D
    odcinek spoko całkiem..

    OdpowiedzUsuń
  2. Raczej mnie przyjęli, z moimi ocenami to prawdopodobne XD (na które się jakoś nie staram a same dobre wychodzą:) powodzenia przy egzaminach! ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Fajny odcinek :3. A Dexter niech się zdecyduje .__. Co to miała być za zdrada przez kibicowanie Sparrowowi? ;_;

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!