czwartek, 10 kwietnia 2014

Więcej zdjęć Briar z serii Hat-Tastic Party!

Był już dokładny przegląd Cerise (klik!), czas zatem na Briar.
Omawianie lalki zaczniemy od góry.
Dziewczyna ma bardzo ładny kapelusz, posiadający
wiele detali. Jestem pod wrażeniem!
Twarz. Co by dużo mówić; różowy cień do powiek i szminka.
Kolczyk Briar to czarna róża z listkami.
Nie wiadomo, jak wygląda drugi.
Briar ma prześliczną sukienkę. Myślę jednak, że ta czarna koronka, 
występująca również na butach, raczej szybko by się popruła...
Nie zauważyłam wcześniej tego rewelacyjnego paska!
Wzór na spódnicy także jest olśniewający!
Torebka. Nie pasuje mi tu ten morski kolor. Nie ma go nigdzie indziej na lalce. 
Byłoby już bosko, gdyby dali jej kilka pasemek we włosach tego koloru, 
jakie to widziałam już na niektórych fanartach.
Buty z przodu. Widoczna koronka, 
o której wcześniej wspominałam.
Buty z boku. Są absolutnie cudowne! 
Akcesoria. Jakie różane! 
Co sądzicie o lalce?

2 komentarze:

  1. Kupie ją sobie

    OdpowiedzUsuń
  2. Dobra. Myślałam ,że Cerise jest najpiękniejsza. Wygląda na to ,że nasza Royalka ją przebiła. Kupiłabym ją ,ale jest dostępna tylko na ebay'u ,a ja nie mam tam konta i już jutro zamawiam lalkę Braiar Thronecoming z domem w postaci książki.
    ~Madziacz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!