czwartek, 10 kwietnia 2014

Więcej zdjęć Cerise z serii Hat-Tastic Party!

Mam dziś dla Was kolejne zdjęcia Cerise, Apple i Briar 
z serii Hat-Tastic Party. Trochę ich jest, dlatego zrobię trzy oddzielne posty.
Lalka w całości. Dopiero teraz zauważyłam, 
jakie ma piękne buty! 
Będziemy ją omawiać od góry. :P Na początek kapelusz. 
Ma piękne detale! Te zaszycia i niby-sznurki!
Następnie twarz. Możemy przyjrzeć się jej makijażowi.
Kolejne w programie są zbliżenia na kolczyki. Jak wiadomo, Mattel lubi, aby dziewczyny 
miały na sobie dwa różne kolczyki. Ten powyżej jest chyba filiżanką.
Drugi. Jak dla mnie, to i ten przedstawia filiżankę, 
aczkolwiek na troszkę innym łańcuszku.
Następnie omówimy... Em, no dobra, nazwę to tak - dekolt.
Jej naszyjnik jest jakoś mało kreatywny, ale dobrze się komponuje.
Bardzo też mi się podoba w tej sukience... Eh, to takie wyróżnienie biustu.
Bardzo podobają mi się sukienki z czymś takim. Ogólnie góra jest świetna.
Teraz omawiamy pas. Dół jej sukienki ma przecudną kratę. 
Pasek, jak się jednak okazało, jest srebrny, a to znaczy, 
że myślę w kwestii dodatków tak samo, jak Mattel. XD
Tutaj możemy jeszcze obejrzeć akcesoria dołączone do lalki.

Na koniec jeszcze takie Cerise. 
Proszę zwrócić uwagę na jej buty. 
Podoba Wam się lalka Cerise? Chcielibyście ją mieć?

3 komentarze:

  1. Ona jest piękna chcialabym ją mieć

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten drugi kolczyk to czajnik nalewający herbatę do filiżanki :D. Ogólnie, Cerise wyszła w tej serii genialnie. W ogóle to lubię jej styl :3

    OdpowiedzUsuń
  3. Cerise jak to Cerise śliczna! Fajnie ,że dodali ten zestawik czajniczek dwie filiżanki i spodeczki. To jest lalka wyprodukowana w Chinach...,bo ten paseczek ma dwie klamry ,a lalka EAH z Indonezji ma jedną. Dla mnie stej serii najbardziej podobają się Cerise i Braiar. Egzekwo. Na drugim miejscu Madeline ,a trzecim Apple. P.S. Buty i torebka są śliczne!
    ~Madziacz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!