piątek, 4 kwietnia 2014

Zapowiedzi ubieranki Melody Piper!

Dobra wiadomość - starsue szykuje dla nas ubierankę Melody. 
Niezbyt zła wiadomość - znowu nie zaczekał na oficjalny art.
Powyżej pierwsza zapowiedź - Merida Waleczna, DJ 3-Pon (My Little Pony) i Melody. Dziewczyna wygląda bardzo dobrze. Pewnie wielu osobom nie spodoba się jej twarz, ale jak dla mnie jest super.  Tylko ten jej naszyjnik sztucznie wygląda i nieco psuje efekt.
Dwie dj'ki w całości. Melody wygląda cudownie! Ma świetną twarz i ogólnie jest super. 
Z reguły piszę o ubierankach, bo "wypada" - niezbyt mnie one obchodzą. Na tę jednak będę czekała niecierpliwie! A Wy?

2 komentarze:

  1. Mnie się ta twarz podoba.

    Apple Draculaura

    OdpowiedzUsuń
  2. Moim zdaniem StarSue zrobiło ja w za bardzo w stylu Monster High :/ (wiem, ja to mam samego pretensje xD)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!