środa, 9 kwietnia 2014

Kolejne zdjęcia lalek Hat-Tastic Tea Party!

Mattel szaleje. Z dnia na dzień możemy oglądać więcej zdjęć lalek z nowej serii. 
Do Internetu wyciekły już zdjęcia butów, detali, a także artów. Zapraszam do lektury.
Na pierwszy ogień pójdzie Cerise. Jak już wspominałam, nie podobają mi się jej skarpetki. 
Lalka jak i opakowanie wyglądają bardzo dobrze.
Art - ta sama baza, to wcześniej. 
Wszystko wygląda dobrze, ale dziewczynie przydałaby się nowa twarz. 
Wygląda jak jakiś morderca w słodkich ciuszkach. 
Dziewczyna ma srebrne kolczyki i naszyjnik - 
niestety, trochę źle się to komponuje z resztą, 
dlatego klamry od paska również dałabym w tym kolorze.
Czas na Briar! Nie ma tu nic do zarzucenia, jest absolutnie cudowna.
Widzimy tutaj cały tył opakowania. 
Znajduje się tu coś a la blog, gdzie dziewczęta się chwalą herbatką. 
Bez Internetu dziś ani rusz. -.-" Art Briar jest super! 
Jedynie jej kapelusz trochę dziwnie tu wygląda.
Briar jest chyba najlepszą lalką z tej serii. 
Grzywkę ma ułożoną jak Bo - Peep.
Czas na Apple! Jest nawet ok, ale mam do niej kilka uwag.
Art. Muszę przyznać, że dziewczynie świetnie z takimi pasemkami. 
I w lalce, i w arcie nie podoba mi się dół sukienki. 
Wygląda, jakby córce Królewny Śnieżki zniszczyła się oryginalna spódnica 
i dlatego szybko związała sznurkiem jakiś obrus.
Możemy przyjrzeć się tutaj perfekcyjnemu związaniu obrusa.
Nie podoba mi się cień do powiek.
To nie koniec z Apple. Zauważyliście, że na arcie jest cała różowa,
a jako lalka ma czerwone detale? Wykonałam małe porównanie;
Do tego Apple ukradła buty, które uważaliśmy za własność Poppy o'Hair. 
Może i pasują do całości, ale zupełnie nie rozumiem, co Apple ma do włosów?
Kolejne porównanie spod mej czcigodnej ręki;

4 komentarze:

  1. Nie wiem co ci nie pasuje w Apple, według mnie wygląda fajnie

    OdpowiedzUsuń
  2. Mi się tylko Cerise w tej serii podoba. A jej skarpetki są super! ^^

    OdpowiedzUsuń
  3. Nie wiem czemu ,ale jak dla mnie to art Cerise przypomina mi Angelinę Jolie w filmie "The Turist" (moim ulubionym filmie). Braiar najpiękniejsza. Apple te buty skradzione bliźniaczce O'hair i obrus związany sznurkiem...tendeta!
    ~Madziacz

    OdpowiedzUsuń
  4. Nie wiem czemu ,ale art Cerise przypomina mi Angelinę Jolie z mojego ulubionego filmu "The Turist". Braiar jest śliczna. Nie mogę się oprzeć pokusie i nie powiedzieć ,że to najładniejsza lalka z całej tej serii! Mówię jak Hopper (żabi książe,adorator Braiar :D). Apple...Apple...droga Apple to twoja najgrsza lalka z wszystkich serii! Buty skradzione bliźniaczce O'hair,obrus zamiast spudnicy związany sznurkiem...tandeta! Nie postarali się!
    ~Madziacz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!