poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Trzy twarze Cerise

Jak zapewne wiecie, Mattel wypuszcza co jakiś czas nowe wzory lalek basic, które rzekomo niczym się nie różnią od poprzednich. Prawda jest taka, że w nowych wydaniach można znaleźć wiele poprawionych rzeczy. Przykładowo, "drugiej" Blondie zmienili kolor skóry na jaśniejszy, a także pomącili coś z grzywką.
Dziś jednak pomówimy o trzech twarzach córki Czerwonego Kapturka i Złego Wilka. Po lewej mamy Cerise I, pośrodku jej lalkę z serii Hat-Tastic Party, a po prawej Cerise II. Możemy się przyjrzeć makijażowi dziewczyny z nowej serii. Jest świetny! Zawsze uważałam, że czerwone usta pasują rebeliantce. 
Omówimy teraz dwie wersje basic. Widać, że ta po prawej, "nowsza", ma jaśniejszy kolor skóry i coś nie tak z oczami. Są zbyt daleko siebie? Są za "płaskie"? Nie potrafię jednoznacznie stwierdzić, ale na pewno jedynka jest lepsza. A jakie jest Wasze zdanie?

6 komentarzy:

  1. Z tymi oczami jest tak że u Cerise II są jakby szerzej rostawione... Chyba że tylko mi się tak wydaje;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Są tak szerzej i tak jakby niższe... W sensie, jakby ktoś na nie książki położył i się spłaszczyły. xD

      Usuń
  2. ja wolę 1 wersję
    NP

    OdpowiedzUsuń
  3. Wolę 1. Jabłek mi o tych basicach pisał jakieś wieki temu, ale posta nie zrobił leniuch xD

    OdpowiedzUsuń
  4. Najlepsza hat tastic party

    OdpowiedzUsuń
  5. Mi się podoba wersja naszej Ceris w wydaniu hat. Jeśli chodzi o basic to Cerise I wypada lepiej. U Cerise basic II oczy są ustwione dalej od nosa. Pozatym twarz drugiego basica jakoś tak robi ,że wydaje się niższa nisz jest. Mi najbardziej podobają się czerwona usta Rebelantki...
    ~Nadal wkurzona brakiem lalki Raven w nowej serii Hat Tastic Party Madziacz

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!