poniedziałek, 14 kwietnia 2014

Zdjęcia Cedar i Madeline z serii Hat-Tastic Party w lepszej jakości!~

Możemy już dokładniej się przyjrzeć dwóm lalkom, których zdjęcia nie trafiają tak masowo do internetu, jak ich trzech koleżanek. Mowa oczywiście o Cedar Wood i Madeline Hatter z serii Hat-Tastic Party. Co prawda, fotografie pochodzą z ilustracji z tyłu opakowania lalek, ale jak to się mówi; "zawsze coś".
Maddie ma grzywkę ułożoną jak Briar z tej serii, która ma grzywkę ułożoną jak Bo - Peep basic - słowem - grzywkowy chaos. Ocenę tej kwestii pozostawiam Wam. Zupełnie nie pasuje tu do niej czarny kapelusz i tego samego koloru rękawiczki. Reszta jest w "cukierkowych" kolorach; błękit, róż, fiolet, a tu nagle BACH! walimy czerń (chyba im się z Monster High pomyliło). Sama sukienka również nie przypadła mi do gustu. Ogólnie myślę, że ona i Cedar to najgorsze lalki z tej serii.
Czas na drugą pannę nie-idealną. Co pierwsze ukłuło mnie w oczy? Twarz. Córka Pinokia wygląda, jakby a) nie wyspała się, b) była na jakichś prochach. Osobiście mam nadzieję, że chodzi o punk a). Ale, jak wiadomo, jest to to feralne zdjęcie, gdzie prawie każda z lalek ma coś nie tak z twarzą, dlatego też pominę tę kwestię. Jej sukienka jest krojem i wzorem zbyt podobna do tej z wersji basic. Złota opaska i kolczyki niezbyt pasują do całości, dlatego mam nadzieję, że jej buty będą tego samego koloru, albo chociaż ze złotymi elementami. Reszta jest całkiem ok. (czy to niebieskie to plastikowa książka? *-*)

4 komentarze:

  1. Cedar i Madeline nie sa zle

    OdpowiedzUsuń
  2. Mnie się podobają takie ostre czarne akcenty na Maddie :3. I nie rozumiem o co chodzi z twarzą Cedar - wygląda trochę inaczej, ale jest okey .__.

    OdpowiedzUsuń
  3. Mi Cedar bardzo się podoba bo wyglądem przypomina mi jedną piękną dziewczyne :3

    OdpowiedzUsuń
  4. Mi się podoba Ceder. A twarz jest troche ospała jak na nią, ale pozatym...

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!