czwartek, 26 września 2013

Ubieranka Kitty Cheshire już jest

Już jest ubieranka Kitty!
-
Tak ubrało ją starsue.net;
-
-
Poza; zacznijmy od tego, że Kitty jest w pozycji siedzącej.
Twarz; bardzo podobna do oryginalnej. Duży plus.
Włosy; oryginalne włosy Kitty wypadły dobrze. Jedne wyglądają jak Ashlynn, inne jak Hatsune Miku, a jeszcze inne to kojarzą mi się z pewnym kucykiem pony...
Bluzki; proste. Zbyt proste.
Spodnie; dostępne pięć wariantów kolorystycznych. Nic wielkiego.
Sukienki; nie powiem zbyt wiele w tej kwestii. Mogli się bardziej postarać.
Buty; wypadły nawet dobrze.
Skarpety/rajstopy; całkiem nieźle.
Dodatki; jedynie kocie.
Odcienie skóry; te, co zawsze.
Muzyka; nie znam z tytułu i autora, ale pasuje do bohaterki.
Tło; bardzo nijakie, pozwala skupić się na postaci.
-
Od razu mówię, że to jest jedynie moje zdanie.
-
Moja ocena tej ubieranki;
3/5
-
Dlaczego tak słabo?
Sama Kitty w oryginalnym stroju wygląda bardzo dobrze. Muzyka jest świetnie dobrana, ale... Ubrania. Nie podobają mi się.
-
Co sądzicie o ubierance Kitty?
-

3 komentarze:

  1. A z jakim kucykiem ?:D Ja nie moge skojarzyć.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ta na tym obrazku pośrodku na dole kojarzy mi się z http://images4.fanpop.com/image/photos/20500000/Twilight-Sparkle-my-little-pony-friendship-is-magic-20571945-570-402.jpg ...

      Usuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez autora.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!