sobota, 28 września 2013

Hunter i Ashlynn

 Znalazłam ostatnio fanowskie zdjęcia tej pary (oczywiście lalek). Bardzo mi się podobają♥. Można przyjrzeć się szczegółom. Ubrania są dopracowane i ładnie zrobione:).
 


 
Była jeszcze sama Ashlynn ale komputer się zbuntował i nie chce dodać jej zdjęcia;(. Co do tej dwójki - są tacy słodcy♥.♥
 
+
Znalazłam jeszcze zdjęcie Huntera w porównaniu do Deuce'a z MH:

 
Co tu dużo mówić, chłopcy ze szkoły dla potworów wypadają słabiutko w porównaniu do chłopców z EAH. Jak dla mnie jest to duży "+".
 
A wy co o nich myślicie? Będziecie chcieli mierz w swojej kolekcji Huntlynn?
 
EDIT:
 
W końcu się udało:) oto sama Ashlynn:
 
 
 
 
 
 

6 komentarzy:

  1. ja właśnie wolę drobnych chłopców, więc bardziej podoba mi się Deuce.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Spoko. Ja lubię z kaloryferkiem a widać go u Huntera:3

      Usuń
  2. możecie zrobić zkładkę lalki?

    OdpowiedzUsuń
  3. Jak mają ubrania, to wyglądają tak samo. Deuce lepiej, bo twarz ma lepszą.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ejejejeje, twarz lepszą ma Hunter! Ale każdy ma swój gust :)

      Usuń
  4. dostarczyć ci zdjęcia raven apple i maddy mam te trzy

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!