wtorek, 10 września 2013

Już jest odcinek z Cerise!

Już jest odcinek z Cerise! Na oficjalnej stronie EAH można zobaczyć nowy odcinek z Cerise "The Cat Who Cried Wolf". Jest super.! Cerise okazała się być... wilkołakiem. Nie będę się rozpisywać, sami zobaczcie: The Cat Who Cried Wolf.

Będziecie oglądać? Może już oglądaliście? Podoba się wam?

EDIT:
Odcinek jest również na YouTube : http://www.youtube.com/watch?v=mMqSaOdBbGw

EDIT od Pink:
Przepraszam, że pod postem Hoo ale nie było sensu robić nowego. Zauważyliście, że coraz większa ilość uczniów posiada zwierzaki. Cerise ma swojego psa/wilka a Kitty ma gąsieniczkę.
Uważam to za fajny pomysł i mam nadzieję, że większość uczniów będzie w posiadaniu zwierzaka:)

13 komentarzy:

  1. Fajne ;) A więc, nosi kaptur, by ukryć uszy... Wyjawili jej tajemnice już teraz? Przypuszczałam, ze jest wilkołakiem. :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja tak samo. Wyjawili pewnie dla tego, że mają w planach jej lalkę, która będzie musiała mieć uszy. Czekam na jej lalkę z niecierpliwością... :D

      Usuń
    2. To bardzo logiczne wytłumaczenie :)

      Usuń
    3. Tylko... Skoro Cerise jest i córką Kapturka i Wilka, to czyją rolę odegra w przyszłości?

      Usuń
    4. Pewnie dla tego jest rebel...

      Usuń
    5. Tak wgl, apropo roli Czerwonego Kapturka, to dobre jest to, że każdy Czerwony Kapturek gra rolę siebie, potem mamy, a na końcu babci, nie? :3

      Cerise Badwolf

      Usuń
  2. Przetłumaczyłam już odcinek na polski. Cerise uroczo wygląda z uszkami! LINK!

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Kocham Twoje tłumaczenia! Już dawno Cię zasubskrybowałam ;)

      Usuń
    2. Fajnie! Cieszę się, że ci się podobają. ^^

      Usuń
    3. Ubóstwiam Twoją przeróbkę piosenki!

      Usuń
  3. z uszami wygląda lepiej od clowdeen wolf z mh

    OdpowiedzUsuń
  4. Normalnie z łóżka spadłam (przeziębiłam się!

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!