czwartek, 19 września 2013

Kilka ciekawostek - prototypy, pierwsze zapowiedzi

1.  Znalazłam takie jakby prototypy dziewcząt;
"Lider buntowników", "niechętny bohater", "niezrozumiałe, dobre dziecko ze złej rodziny".
"Królowa zebrań", "księżniczka", "najprawdopodobniej odniesie sukces".
"Oszustka" [?], "naukowiec", klasowy clown".
"Popularna dziewczyna", "spontaniczna i przygodowa", "żyje imprezą".
-
3. Czy wiecie czemu ludzie mówią na kupidynkę C. A. Cupid? Ponieważ, jak ona sama to twierdzi, jej imiona są zbyt trudne do wypowiedzenia; Chariclo Arganthone Cupid.
4. Pierwsze zapowiedzi EAH;
-
Choć sama już dawno miałam o prototypach napisać i miałam już wersję roboczą [Jabłkowy potwierdzi], to dziękuję Szatan Kinga za podanie osobnego obrazka Briar i Maddie [miałam jedynie sklejony].

8 komentarzy:

  1. Moja kochana Maddie oszustką?:O

    OdpowiedzUsuń
  2. Biorąc pod uwagę jakie znamy bohaterki teraz wszystkie bardzo się zmieniły, a szczególnie Maddie, bo trudno ją nazwać oszustką lub klasowym clown'em;) chociaż z tą oszustką... nie wiadomo co skrywa ta postać...

    OdpowiedzUsuń
  3. rewritedestiny to była strona promocyjna EAH przed jego premierą. lol ;p

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale gdy teraz tam wejdziesz, odpala się EAH.

      Usuń
    2. Zanim powstała strona EAH zrobili 3 strony promocyjne do EAH. Obecnie żadna z nich nie działa i wszystkie przekierowują na oficjalną stronę EAH!

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!