wtorek, 24 września 2013

Le Livre des Legendes

Można już zobaczyć fragment książki The Storybook of Legends, ale... po francusku! Są tam dwa rozdziały książki. Mam nadzieję, że pokażą więcej :) To kilka screenów:




Jeśli chodzi o nową postać, mianowicie Sparrow'a Hood'a w książce znalazłam jego opis oraz opisy innych postaci. Oto kilka z nich.
("wujek Google" mi pomagał, więc z góry sory za błędy czy złe tłumaczenie)

SPARROW HOOD : To normalne, że z takim nazwiskiem został piosenkarzem ( sparrow oznacza wróbel). Nosi taki sam zielony kapelusz jak jego ojciec Robin Hood.

HOLLY O'HAIR : Bez wątpienia jest to córka Roszpunki! Holly jest łatwo rozpoznawalna przez jej ogromną fryzurę ( włosy )

DUCHESS SWANN : Duchess jest młoda, zgrabna i ma wygląd tancerki. Po swojej mamie odziedziczyła zdolność zmieniania się w łabędzia.

Jak podoba wam się książka? Czekacie na polska wersję?

5 komentarzy:

  1. Może będą to takie postacie,ktore występują tylko w ksiązkach..?

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Raczej nie, Duchess występowała w odcinku jako tło. Postacie mają też mieć oficjalne arty.

      Usuń
  2. Super opisy :) Najbardziej ciekawi mnie Duchess. Podejrzewam że to może być córka Odetty z Jeziora Łabędziego :) Gdzieś czytałam że Holly ma siostrę Poppy O' Hair

    Swan Lake Princess

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Też słyszałam o Poppy, ale nie było jej opisu ;)

      Usuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!