czwartek, 5 września 2013

Moja ukochana Amora

Moja ulubiona postać z MH i EAH jest już na swojej karcie na oficjalnej stronie EAH. Oto obrazek:


Moim zdanie powinna być Royal-em tak jak Blondie ale OK. Bardzo mi się podoba. 

Jej bio:

Parent's story: I'm not a fairytale, I'm a myth.

Roommate: Blondie Lockes

Secret Heart's Desire: While I do love guiding people to their "special someone," it's about time I include myself among those deserving of love.

My "Magic" Touch: Everyone knows my Cupid's arrow can make a person fall in love, but my real magic is helping people listen to their heart.

Storybook Romance Status: Dexter Charming sets my heart aflutter, but I'm having such a hard time letting him know my true feelings.

"Oh Curses!" Moment: I'm such a terrible shot with my bow and arrow. It's so not me.

Favorite Subject: Mythology. You have to know where you came from before you can know where you're going.

Least Favorite Subject: Crownculus. I've said it before, I'll say it again—not everything can be solved with an equation.

Best Friends Forever After: Apple White, Raven Queen and everyone in between with an open heart.



kocham tą postać. Bardzo się cieszę z tego, że jest już na EAH.com.

A wy co o niej myślicie?

Za info dziękuj mojej informatorce<3

6 komentarzy:

  1. Odpowiedzi
    1. rebel dlatego że miłości nie może zależeć od tego czy jesteś buntownik czy szlachety albo bo sie przeniosła z m h eah

      Usuń
    2. Wg mnie dlatego, że uważa, że czyjeś pochodzenie nie może decydować w miłości.

      Usuń
  2. Pewnie dlatego, że kieruje nią miłość... jak np. Ash i Hunter.
    Oni "nie powinni" być razem ale kierują się miłością a nie tym co jest zapisane w jakiejś księdze. Sory za błędy jak coś :D

    OdpowiedzUsuń
  3. Moim zdaniem jej bio jest przesłodzone (coś w stylu: miłość jest piękna, ja jestem częścią miłości itp. itd.). Ale to tylko moje zdanie;)

    OdpowiedzUsuń
  4. c a sprzeciwia sie steortypom c a cupid nie powinna być w m h

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!