piątek, 20 września 2013

Książka o dwóch siostrach?

Znalazłam zdjęcie prawdopodobnie (może nie być oryginalna) okładki opowieści o dwóch siostrach. Różni się od pozostałych znacznie. Przez dziurkę do klucz widzimy pagórek a na nim studnie. Historia ta (jak już pewnie wszyscy wiecie) jest ponoć o córkach roszpunki - Holly i Poppy O'Hair. Jak byłam mała bardzo lubiłam tą historię (roszpunka) więc cieszę się, że i ją będziemy mogli obejrzeć w "nowym świetle";).
 
Oto okładka:
 
 
Trochę nie wyraźna ale tylko taką znalazłam. Jeszcze raz powtarzam - to nie jest potwierdzona informacja.
 
I co o niej sądzicie? Prawdziwa czy nie?
 
EDIT:
 
Dziękuje Hooddie i Earl Grey za info.
 
Okładka w lepszej jakości:
 
 
Książka ma wyjść 29 października:)
 
 

 

6 komentarzy:

  1. Fajnie by było, gdyby była to potwierdzona informacja, może nawet bym kupiła tą książkę ; też uwielbiam "Rospzunkę" :3

    OdpowiedzUsuń
  2. Na "Ever After High Dolls" na FB jest wyraźniejsze zdjęcie i pisze że można ją już kupić.

    OdpowiedzUsuń
  3. Książka ukaże się 29 października;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Yyy a ja miałam nadzieje, że będzie o belli i burcie

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!