niedziela, 8 września 2013

Kitty + gra

Na oficjalnym FB EAH pojawił się nowy obrazek córki Kota z Cheshire, Kitty Cheshire:
 
 
Moim zdaniem wyszła uroczo:3. Nie mogę się doczekać aż pokarzą jej lalkę♥.
 
+ gra Briar Beauty Makeover
 
Kiedyś ktoś mnie o niej powiadomił ale już zapomniałam kto (niech ten Ktoś napisze, że to był on a ja poprawię to zdanie;)).  Niestety nie posiadam żadnych obrazków z gry. Sama gra polega na zrobieniu "porannej łazienki" Briar. Czyli trzeba jej umyć twarz itp. Gra nawet dobrze zrobiona tylko muzyczka w tle jest mega wkurzająca.
 
 
Co myślicie o Kitty i o grze?
 
 
 
 

8 komentarzy:

  1. Ładny obrazek. Podoba mi się, w jaki sposób wykańczają tła. A gra... Chyba już dawno w nią grałam, chyba 2 września...

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Wiem, wiem stara nowinka ale chciałam i tak o niej napisać (bo o niej zapomniałam) ;)

      Usuń
  2. Dlaczego Deathstones znowu jest redaktorką? *le mina szpiega*

    Derick Rebelwild

    OdpowiedzUsuń
  3. Gdy tylko spotkam jej lalkę w dobrej cenie, to nie zawaham się przed zakupem! ;D

    OdpowiedzUsuń
  4. Może Kity jest ładna, ale w wilmikach nie za bardzo miła.

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!