środa, 12 czerwca 2013

Legacy Day

Na prośbę Evil Raven ten post będzie poświęcony Legacy Day (po polsku możemy powiedzieć "Dziedziczny dzień" lub coś w tym stylu). Jest to dzień w którym wszyscy uczniowie obiecują, że będą szli w ślady swoich rodziców jako głównie bohaterowie przeróżnych bajek i opowieści.
 
Wygląda to mniej więcej tak: Uczniowie wychodzą na podium lub coś w tym stylu i wymawiają swoje kwestie (wybrałam kwestie Apple):
 
"I am Apple White and i pledge to follow my destiny as the next Snow White"
 
W Tłumaczeniu na polski:
 
"Jestem Apple White i przyrzekam, że będę podążać za moim przeznaczeniem jako następna Królewna Śnieżka"
 
 
Teraz pora na stroje:
 
Apple:
 
 
 
Widać na nim wyraźnie jej strój. Bardzo mi się w nim podoba i nie mam nic do zarzucenia;)
 
 
Raven
 
 
Tutaj widzimy mniej ale zarys i styl da się zobaczyć. Bardzo podoba mi się jej fryzura i coś podobnego do czapki na głowie. Ponownie nie mam się do czego przyczepić:).
 
 
Briar
 
 
Ponownie nie widzimy za dużo ale widać, że stój inspirowany jest różą. Bardzo podobają mi się w nim kolory.
 
Blondie
 
 
Nie zobaczymy na nim za dużo ale widać, że ma przesłodką brzoskwiniową sukienkę z kokardkami i falbankami;). Jest śliczna- nic dodać,nic ująć.
 
Cedar
 
 
Jest ładna ale nic w niej szczególnego nie widzę:/
 
Cerise
 
 
Widać praktycznie tylko jej głowę przyozdobioną kapturem z białym futerkiem a całość spina brożka z czerwonym rubinem i wykończeniami inspirowanymi wilkami.
 
Madeline
 
 
Moja ukochana postać ma ślicznie zakręcone włoski ułożone na lewy bok. Oprócz tego jak na córkę szalonego kapelusznika ma kapelusz i rękawiczki. Co do stroju to nie można dostrzec za wiele ale domyślam się, że będzie tak samo pomieszany jak normalny.
 
Kitty
 
 
Jest prześliczna O.O. Ma śliczną siateczkę na oczach i Słodziutką opaskę w kształcie dużych kocich uszu. Na szyi widnieje fioletowe futerko.
 
Ashlynn
 
 
Ma śliczną sukienkę w kwiatowe wzory. Ogólnie ma ładne kolory i strasznie ładną fryzurkę:).
 
Daring
 
 
Jedyny chłopak ukazany w tej serii. Ma ładny acz zwyczajny strój. Niestety nie zachwycił mnie i nie powalił na kolana.
 
 
Cóż na razie to tyle. Moją ulubioną w tej serii póki co jest Kitty♥♥♥
 
A wam która postać najbardziej się spodobała?

11 komentarzy:

  1. Wszystkie przesłodziutkie, ale z tej serii jest jeszcze ten cały Croakkington czy jak mu tam było

    OdpowiedzUsuń
  2. Ja zrobiłam screena z odcinka "Apple's Tale", początku, przez chwilę był pokazany. Najwyżej zrobię znowu screena, wstawię na swojego bloga (abstrakcyjna-j.blogspot.com) i sobie ściągniecie

    OdpowiedzUsuń
  3. Dobra, już zrobiłam te nieszczęsne screeny, umieszczę je na swoim blogu (adres w komie powyżej). Jeśli chcecie, możecie "pożyczyć", jeśli odwrotnie, to nie :D

    OdpowiedzUsuń
  4. Dzięki że zrobiłaS ten post:> jest to dla mnie wielki zaszczyt^^, aczkolwiek wg mnie najładniejsze w tej serii(wymienie 4) są: Briar, Raven, Ashlynn i Cerise. Jescze raz wielkie dziękixD

    Evil Raven

    OdpowiedzUsuń
  5. um... Blondie i Briar *,* Może powstaną z tej serii lalki, hm? :P

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Oni na roskręceni, dali stronę , dali 2 odcinki , 2 lalki i pisenkę reszta ukaże się w Lipcu

      Usuń
  6. Ślicznie wyszła Blondie i Raven, ale najbardziej mi się podoba Cerise, bo o niej nie można powiedzieć ,,Słodka"





    Cerise Hood

    OdpowiedzUsuń
  7. All who have made any occasion . before
    all the while stay realise that rather simple remediation is essential.
    Will be the is normally modified in the the oven directly to work just paint within i
    would say the heater blue as a result the sunshine is literally integrated
    and after was warming. Steamers should be preheated soon you make meals nutrients.
    Just as to many other newly purchased style ranges, it enables and then create meat products without the benefit of defrosting becomes makes use of big cook penetration computing.


    Feel free to visit my weblog; microwave toaster combo
    stainless ()

    OdpowiedzUsuń
  8. Blondie ma ładną fryzurę

    OdpowiedzUsuń
  9. Przy Briar jest twarzyczka Duchess o.O
    Teraz jestem, Ramona :)

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!