niedziela, 16 czerwca 2013

Akcesoria dla lalek?

Tytuł trochę dziwny ale już objaśniam. Dzięki pewnemu anonimkowi znalazłam zdjęcia odlewów paru akcesoriów dla lalek. Nie wiem czy są one oficjalne więc pojawił się na końcu znak zapytania:).

Teraz zdjęcia:

Buty Apple



Buty i "kołnierzyk" Raven



Buty Ashlynn




Buty Cerise


 

Najbardziej podobają mi się buty Ashlynn. Jedyne zastrzeżenia mam do butów córki Czerwonego Kapturka- są one moim zdaniem trochę za jasne.

A które buty Tobie najbardziej się podobają?


PS. Mały bonus w postaci zdjęcia zeszytu EAH. Strasznie mi się podoba



Wszystkie zdjęcia pochodzą z tej strony: http://bloggeverafterhigh.blogspot.com/

4 komentarze:

  1. Buty śliczne, według mnie najładniejsze Ravenny i Cerise, tylko też mam zastrzeżenia do kolorów: u Apple powinny być pomarańczowe kokardki, a buty Ashlyn i Cerise są w złych kolorach. Ale Mattel na pewno to poprawi, ma jeszcze czas.

    OdpowiedzUsuń
  2. To są odlewy mattela , oni robią odlewy w kolorze np. u Apple buty są czerwone a dodatki na nich pomarańczowe u Cerise "sznurki " są takiego koloru jak na zdj, a jeśli są takie elementy mattel robi rzecz w kolorze nie dominują sznurki ale maszyny pomalowały by to niedokładnie.

    OdpowiedzUsuń
  3. A czerwone buty Ashlynn to jest wzór do odlewu , a w tych błękitnych i przeźroczystych będzie ona sprzedawana

    OdpowiedzUsuń
  4. Podobają mi się: ♥Buty Apple ♥ Kołnierz Raven ♥ Buty Ashlynn♥

    Evil Raven

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!