niedziela, 9 czerwca 2013

Powitanie, jak każde inne.

Witam!
Słów kilka o mojej osobie:
Zwię się Martyna, jednakże "nazwałam" się pseudonimem, utworzonym od imienia. Na karku mam już 12, niespełnych lat, które powiększą się w następnych rozdziałach życia. Jestem dość zaczytaną w książkach dziewczyną, mającą w makówie dużo marzeń, a także mile widzianych pomysłów. Czasami bywam nikomu nie wadzącą nieśmiałką, a niekiedy nieustającą od wszelakich gadanin trajkotką, co potwierdza w przekonaniu, iż posiadam dwie różne osobowości, a tak naprawde jedno nie wyklucza drugiego.
Dlaczego polubiłam EAH?
Powodem polubienia tej jakże intrygującej kreskówki, były oczywiście wspomnienia. Cała góra wspomień. Związane one były z początkami mojego dzieciństwa. Pamiętam, że zawsze uwielbiałam, gdy jakiś członek z rodziny opowiedział mi bajkę. (śpiąca, śniecha, kopciuch itd.) Tak, to uwielbiałam. Takie właśnie wspomnienia przywołuję mi EAH, ach beztroskie życie. :( A za moment będe starą, buczącą krową
Mam nadzieję, iż tyle informacji, o nowej stażystce wam wystarczy, hehe. Za chwilę powinnam wrzucić jakiegoś newsa.
Bye, bye!


5 komentarzy:

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!