poniedziałek, 17 czerwca 2013

"Powrót"

Hej ;)
Przepraszam, że nie dodałam notki od czwartku, ale dostałam szlaban do końca weekendu. Tak, dopiero jak mama z tatą godzinę wrócili od wujka, to ubłagałam tatę, tłumacząc się, że "i tak zostalo parę godzin do zakończenia weekendu" i w końcu dostałam. Przez ten czas czytałam książkę, aż przed chwilą weszłam. Uruchomiłam komputer myśląc sobie w głębi duszy "Welcome, my Computer" Chociaż szczerze mówiąc byłam trochę zla na na tatę, że karę akurat dostałam na komputer, ale na szczęście nie nudziłam się, a nawet spędziłam ten "wydłużający" się czas na dworze, więc można by określić go na "pożytecznym".
Pragnę zaznaczyć, iż jestem trochę do tyłu w sprawach EAH, więc śmigiem czytam posty Pink, sprawdzam co tam na stronie EAH itede.

Co szumi na stronie EAH?
No niestety narazie nic. Strona, którą pamiętam, wchodząc ostatni raz w środę, nic się nie zmieniła. Dodatkowo MATTEL trochę nas odizolowuje, gdyż rzeczy, które bym chciała zbadać pod lupę, zaplanowane są na lipiec. ._. 

Prawdę mówiąc odcinki też nie przybywają. :U
A pozatym, doszukałam się fanowskiej stronki o EAH. Póki co tam nic za bardzo nie ma, ale warto ją obserwować, w poszukiwaniu jakiś newsów itp. LINK
Zamieszczam również filmik tzw. "Speed Drawing" z naszą Madeline.
PS : A i co do tych opisów. To żem się wkurzyła. Dlaczego? Okazało się, iż moje wypociny, strata czasu, tłumaczenia od siedmiu boleści okazały się na MARNE. Znalazłam wikipedię o EAH, na której były opisy tych czterech pannic. Na szczęście nie takie same, bo bym zabiła. XD O tutaj link pl.everafterhigh.wikia.com no prosz bardzo, tam znajdziecie opisy, już nie muszę tłumaczyć. :D Aha i normalna notka powinna się pojawić jutro. Nie mam już więcej do dodania. Pozdrawiam i miłej nocy ;)

1 komentarz:

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!