środa, 5 czerwca 2013

MH vs EAH + pytanko

Hej, ponieważ nowinek brak post będzie o różnicach pomiędzy MH a EAH;)

 
 
Postacie
 
 
Obydwie szkoły posiadają super uczniów:). Nie potrafiłam bym wybrać jednej szkoły- w obydwu wszyscy strasznie mi się podobają.
 
 
 
Lalki
 
 
Tutaj wiadomo MH ma ich więcej itp. lecz tak na prawdę to lalki EAH są bardziej podobne do swoich artów niż lalki MH. Jednak też nie potrafię wybrać tutaj zwycięzcy z małym "+" dla MH;).
 
 
 
Serial
 
 
Obydwa seriale posiadają ciekawą fabułę. MH mówi o tym by być sobą i nie bać się tego okazywać a EAH, że nikt nie ma prawa wybierać za ciebie przyszłości i trzeba iść za głosem serca. Oprócz tego w drugim wymienionym serialu odcinki są 4 razy dłuższe a postacie (ponownie) bardziej podobne do swoich artów. Dla mnie wygrywa tutaj EAH.
 
 
 
Wynika z tego (przynajmniej dla mnie), że szkoły są bardzo sobie równe:).
 
 
 
A wy jak porównujecie obie szkoły? Która jest dla was fajniejsza?
 
 
 
 
Teraz pora na małe pytanko:
 
Czu chcecie żebym zrobiła ankietę na ulubioną postać lub np. lepszą szkołę ?
 



10 komentarzy:

  1. Tak zrób ankietę i mam nadzieję że będzie remis

    OdpowiedzUsuń
  2. Tak chcę. Co do pytań - postacie: Ever After High, lalki: Monster High, serial: jedno i drugie.

    OdpowiedzUsuń
  3. oby eah wygrało.....

    OdpowiedzUsuń
  4. zgadzam się eah najlepsze

    OdpowiedzUsuń
  5. supco eah super!

    OdpowiedzUsuń
  6. Tu inny anonim .Moim zdaniem wygrywa Eah .
    MH ma więcej lalek ,ale jest widać że teraz MH jest robione na siłę . Bardzo lubie EAH . plis ankiete zrób!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!1

    OdpowiedzUsuń
  7. Eve avter super . Jak kiedyś zobaczyłam MH to było fajnie ale u mnie Mh trwało krutko z jakieś 3 4 tygodnie. EAH jest lepsze. Nielubie żygających czernią monsterek . sorry za błędy.

    OdpowiedzUsuń
  8. Po co wybierać oby dwie bajki są fajne mam 26 lalek MH i 10 EAH i czekam na więcej z EAH

    OdpowiedzUsuń
  9. EAH wygrywa zdecydowanie! MH, to ohydne, obleśne potwory.

    ~Anka~

    OdpowiedzUsuń

Bardzo dziękujemy za wszystkie komentarze!